مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی اسوه تبلیغ رفتاری دین اسلام بود، گفت: شبکه تبلیغی می‌بایست سیره این شهید را الگوی خود در امور تبلیغی قرار دهد.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 05 January 2021

شهید سلیمانی اسوه تبلیغ رفتاری دین اسلام بود

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام علی شکری صبح سه‌شنبه در نشستی به مناسب سالروز شهادت شهید سلیمانی به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با حضور روحانیان و شبکه تبلیغی و یکی از هم رزمان شهید سلیمانی، با بیان اینکه داعش آمده بود تا با انقلاب اسلامی ایران مقابله کند، تاکید داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید شهدا دارای ویژگی‌های بزرگی هستند که ایمان عملی مانند جهاد در زمره این ویژگی‌ها است.

وی بیان کرد: خداوند این شهدا را در دنیا و آخرت مورد حمایت خودش قرار می‌دهد و برعکس برای کسانی که ایمان ندارند در همین دنیا و آخرت از آنها انتقام گرفته می‌شود که صدام با همه کاخ‌هایی که داشت و عاقبتی که پیدا کرد نمونه این موضوع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ما معتقد هستیم که انتقام از کسانی که در شهادت شهید سلیمانی دست داشتند گرفته می‌شود، بیان کرد: کسانی که آمرانه و عامدانه در شهادت شهید سلیمانی دست داشتند ذلیلانه دستگیر می‌شوند و ترامپ و نتانیاهو روز خوش نخواهند دید چرا که خداوند درباره این موضوع وعده الهی داده است.

شکری با بیان اینکه هرکس در برابر تشیع ایستاده نابود شده است و از محمدرضا پهلوی تا صدام نمونه آن بارها دیده شده است، گفت: سزای این افراد در دنیا نیز خواهد بود و خداوند عذابی در آخرت نیز برای آنان نازل خواهد کرد.

وی در دیگر بخش سخنان خود از شهید سلیمانی به مثابه یک اسوه مقاومت یاد کرد و تاکید داشت: شهید سلیمانی مرد شهادت بود و برای آن لحظه شماری می‌کرد و لذا خداوند طبق وعده‌ای که داده، حامی این افراد است و ما معتقد هستیم وعده‌های الهی حتماً تحقق می‌یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی در کنار نبوغ رزمی، اسوه اخلاق حسنه اسلامی بودند، تاکید کرد: شهید سلیمانی اسلام ناب را با رفتار حسنه خود در سوریه و عراق ترویج می‌کرد و این باید الگوی شبکه تبلیغی و روحانیان ما باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار