رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره با دیدگاه و شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: تفکر جهادی مکتب این شهید در دنیا بی‌نظیر و ماندگار است.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 04 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی‌نظری با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های ایران اسلامی و جامعه جهانی است، افزود: این شهادت منجر شد که اهتمام، همدلی و وحدت مسلمانان جهان برای مبارزه با استکبار بیشتر شود.

وی با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی انسان‌ساز و مکتب‌ساز است، یادآور شد: وی افرادی را تربیت کرد که مسیر انقلاب و استکبارستیزی همچنان ادامه یابد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: هر چند نبود حضور فیزیکی ایشان یک خلا است، اما سربازان دلیر و شجاعی در این کشور هستند که مسیر و تفکر او را ادامه خواهند داد.

علی‌نظری اضافه کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، با شلیک هوا و فضای سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، عزت ایران بیشتر و ابهت پوشالی آمریکا در جهان نابود شد.

وی به جایگاه والای ولایت فقیه و مدیریت مقام معظم رهبری به عنوان مهم‌ترین عامل اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بلافاصله پس از شهادت سردار سلیمانی برای ادامه راه این مکتب جانشین وی را مشخص کرد تا راه انقلاب، اسلام و دفاع از مظلومان و همچنین مبارزه با استکبار همچنان تدوام یابد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام اظهارداشت: شهید سلیمانی با تبیین جبهه مقاومت، آن را به یک فرهنگ و گفتمان در منطقه و دنیا تبدیل کرد به نوعی که بسیاری از کشورها نظیر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از این گفتمان و جریان‌سازی مقاومت مردمی شهید سلیمانی همواره هراس دارند.

علی‌نظری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید قدس معرفی شده است، افزود: شهید سلیمانی شخصیتی است که زبان و بیان قدرت را فهمید و توانست نقش خود را در جهان اسلام به عنوان جهانی ترکیبی به خوبی ایفا و به ایده مورد نظر دسترستی پیدا کند.

وی در خصوص ماهیت چهره خبیث نظام استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه نیز تاکید کرد: نوع سیاست حکومت آمریکا و اسراییل از یک سو بر همه جهانیان آشکار شده است و از سوی دیگر نوع شهادت و ترور حاج قاسم سلیمانی باعث شد چهره‌های آنان بیش از پیش در دنیا منفورتر شود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی ملت‌های مسلمان و سایر مردم جهان از اقدامات آمریکا در منطقه مطلع شدند که امیدواریم در آینده نزدیک نظام سلطه جهانی نیز نابود شود.

علی‌نظری در خصوص نقش سردار شهید سلیمانی در پیروزی‌های مقاومت نیز افزود: سردار سلیمانی یک شخصیت نظامی برجسته و جامع در دنیا و نگاه وی مانند خورشید در دل آسمان است که فارغ از سلایق سیاسی صرفا برای دفاع از مظلومان، استکبارستیزی و پشتیبانی از جبهه مقاومت که برگرفته از دفاع مقدس انقلاب اسلامی است، تمامی تلاش خود را بکار گرفت.

وی اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی دارای ۲ مولفه مهم ایمان راسخ و دانش و اطلاعات کافی بود که این نقش مهمی در بصیرت‌افزایی و همگرایی ادیان و مذاهب جهان اسلام داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار