تدوینگر و مستندساز مازندرانی از رونمایی ساخت تیزر و نماهنگ "مثل حبیب" همزمان با فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ 03 January 2021

تدوینگر و مستندساز مازندرانی از رونمایی ساخت تیزر و نماهنگ "مثل حبیب" همزمان با فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این استان خبرداد.

سیدمحمدجواد علوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار ساخت این تیزر و نماهنگ از ۲ ماه قبل شروع شد و در این مدت تمام مستندات مربوط به ابعاد شخصیتی و فکری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون به تصویر کشیده شده است.

وی مدت زمان پخش این تیزر و نماهنگ را چهار دقیقه و ۳۰ ثانیه ذکر کرد و اظهار داشت : در این تیزر و نماهنگ، مجموعه عملکرد سردار سلیمانی چه قبل از انقلاب و چه پس از پیروزی، دوران دفاع مقدس، مبارزه با منافقین، تشکیل سپاه قدس که در زمان جنگ رقم خورد، تاثیر ایشان در پیروزی جنگ ۳۳ روزه لبنان، نقش سردار در تشکیل نیروهای مردمی و حضور تاثیرگذار آن در جبهه‌های مقاومت که منجر به شکست داعش شد به تصویر کشیده شده است.

او افزود : همچنین در این نماهنگ تلاش شد گوشه‌ای از فعالیت‌های برون مرزی سردار قاسم سلیمانی و دغدغه ایشان نسبت به رفع مشکلات مردم به ویژه سیلزدگان خوزستان به تصویر کشیده شود.

علوی با اظهار این که شباهت سردار قاسم سلیمانی با حبیب‌ابن مظاهر در تبعیت پذیری از ولی فقیه و مقابله با نظام سلطه علت نام گذاری این تیزر و نماهنگ با عنوان "مثل حبیب" بوده است ، توضیح داد : تبعیت محض از ولایت فقیه، کمک به مظلومان جامعه چه در ابعاد داخلی و چه در ابعاد خارجی، شکل‌گیری جریان و منظومه فکری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است، تبیین و معرفی و ابعاد شخصیتی این شهید و موضوعاتی که منجر به شکل‌گیری جریان مقاومت شد از دیگر موضوعاتی است که در این تیزر و نماهنگ به آنها پرداخته شده است.

نماهنگ "مثل حبیب" که به ابعاد شخصیتی سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد امروز ۱۳ دی ماه که همزمان با سالگرد لحظه شهادت این سردار بزرگ اسلام با حضور شماری از مسئولان در ساری رونمایی شد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار