امام جمعه روانسر گفت: مجاهدت در جبهه مقاومت برای دفاع از اسلام و مسلمین پاداش ارزشمندی دارد و سردار سلیمانی سنگربان عزت اسلامی بود.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،ماموستا ملاسید محمد محمدی در آیین گرامیداشت اولین سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس نیز شجاعت و تدبیر را توامان کرده بود و همه عمر خود را در راه اعتلای دین و دفاع از مسلمین صرف کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از حامیان اهل سنت بود، تصریح کرد: وی متلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی بود.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: سردار جبهه مقامت محبوب قلب ها بود و باید شخصیت و تاثیرگذاری ایشان و تمامی شهدا برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود تا فرهنگ ایثار و شهادت منتقل شود.

ماموستا محمدی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی برای دشمن شناسی، وحدت و بصیرت افزایی تمام تلاش و توان خود را به کار بست.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام ثروت و قدرت خود را برای تفرقه و اختلاف بین ملت های مسلمان بکار بسته اند، افزود: ۴۸ گروه افراطی را به نام اسلام و برای خدشه دار کردن اسلام ناب محمدی (ص) تشکیل داده اند.

امام جمعه روانسر اضافه کرد: دشمنان با این اقدامات تلاش دارند تا اسلام را دینی خشن معرفی کرده و از گرویدن مردم به اسلام جلوگیری و مقاومت اسلامی و مسلمانان واقعی را تضعیف کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر نیز گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، شعبه ای از مکتب پیامبر گرامی اسلام(ص) و امامین انقلاب است.

سرهنگ محمدرضا الفتی با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی بود که ۴۰ سال برای اعتلای اسلام و قرآن جهاد کرد، افزود: یکی از ویژگی های مکتب شهید سلیمانی عشق به اسلام ناب بود همان اسلامی که سربلندانه از مظلومین و مستضعفان دفاع می کند و برای وحدت ملت های مسلمان نقشه راه را ترسیم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز خطر تحریف بزرگتر از خطر تحریم است، ادامه داد: برای مقابله با تحریف ها باید بصیرت داشته باشیم و داشتن بصیرت یکی از شاخص های اصلی مکتب حاج قاسم است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار