معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی در 48 امامزاده شاخص استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار میشود.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 31 December 2020

حجت الاسلام روح الله روان در خصوص برنامه های شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه برای این مناسبت ابلاغیه‌ای را از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه داشتهایم، اظهار داشت: در این زمینه برگزاری نمایشگاه در بیش از 48 بقعه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در روز 13 دی ماه نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مراسم بزرگداشت با دعوت از سخنران را با حضور هیئات مذهبی در 48 بقعه انجام خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان راه اندازی کاروان حماسه و ایثار را نیز داریم، ادامه داد: با حمل تصاویر شهید سلیمانی و سروده‌های آئینی و حماسی این کاروان را راهاندازی کنیم.
وی با بیان اینکه در مناطق پرخطر به صورت مجازی بزرگترین محفل قرآنی را داریم، ادامه داد: 88 شبکه اجتماعی امامزادگان استان نیز تولید محتوا و مطالب مرتبط را بارگذاری کنند.
حجت الاسلام روان با بیان اینکه به این مناسبت تبلیغات محیطی و فضای پیرامونی بقاع و نصب تصاویر شهید را خواهیم داشت، ادامه داد: مسابقه بزرگ کتابخوانی "شاخص های مکتب سلیمانی " نیز با همکاری موسسه امامت یزد برگزار برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ سنت وقف نیز در دستور کار است، اضافه کرد: این شهید منزل خود در کرمان را به نیت روضه خوانی حضرت زهرا وقف کردند و امیدواریم موقوفاتی در این زمینه داشته باشیم.
مسابقات هم داریم از سوی ادارات که بیشتر اختصاص به خود سردار دارد، که به صورت برجسته شخصیت این شهید بزرگوار را نشان دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار