مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مردم و هنرمندان استان اصفهان همواره در بازسازی عتبات عالیات نقش داشته‌اند و هنر هنرمندان و مومنان این شهر همچنان در عتبات عالیات مشهود و دارای سابقه طولانی و دیرینه‌ای است.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 30 December 2020

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به برگزاری جلسه مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان‌های کشور و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اظهار داشت: در این جلسه تفاهم‌نامه 9 بندی بین این دو نهاد منعقد شد تا ادامه همکاری سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده باشد.

وی افزود: مفاد این تفاهم‌نامه در گذشته در استان اصفهان بین دو اداره اوقاف و امور خیریه و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان منعقد شده بود و در حال حاضر با این تفاهم‌نامه نسخه موجود در استان اصفهان تکمیل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در این جلسه پیشنهاداتی را مبنی بر ایجاد درآمدهای پایدار برای بازسازی عتبات عالیات ارائه داد، گفت: در این زمینه دو پروژه مهم را معرفی کردیم که با نیت کمک به عتبات عالیات عراق وقف شده بود.

وی ادامه داد: یکی از این آنها موقوفه‌ای در شهرستان تیران و کرون و دیگری موقوفه‌ای در شهر اصفهان است که در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و درآمدزایی بیشتر این دو موقوفه برنامه‌ریزی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار