مدیر عامل بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام؛
مدیر عامل بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام با بیان اینکه از ۱۵ آبان ماه سال جاری بخش تخصصی قلب و داخلی استان در بیمارستان شهدای زاگرس فعال شده است، گفت: در حال حاضر ۲۲ تخت ویژه در بیمارستان شهدای زاگرس برای ارائه خدمات درمانی به بیماران فعال است.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 30 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر مهریار سلیمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان اظهار کرد: حوزه رسانه و مطبوعات در استان ایلام از توانمندی ها و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و می توان به جرات بر این نکته تاکید کرد که حوزه رسانه در استان ایلام بسیار قوی است.

 با بیان اینکه هم اکنون در حال تلاش هستیم که اگر شرایط مناسب شود با توجه به حمایت ها و همدلی که بین اعضای هیئت مدیره و تعامل مناسبی که با هلدینگ تامین درمان سازمان تامین اجتماعی وجود دارد، فعالیت این بیمارستان در خوزه های تخصصی و همچمین در زمینه زیرساخت ها توسعه یابد.

وی با بیان اینکه از ۱۵ آبان ماه سال جاری تا کنون که بر اساس شرایطی که در استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا وجود داشت، بخش های قلب و داخلی به بیمارستان شهدای زاگرس منتقل شده است، ابراز کرد: در این راستا بخش زایشگاه در این بیمارستان تعطیل شد و ۱۲ تخت آی. سی. یو اضافه گردید و هم اکنون در این بیمارستان ۱۶ تخت آی. سی. یو و ۶ تخت سی. سی. یو و در مجموع در حال حاضر ۲۲ تخت ویژه در این بیمارستان فعال است.

مدیر عامل بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام ابراز کرد: خوشبختانه این تعداد تخت ویژه جوابگوی نیاز بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای زاگرس بوده است، در این بیمارستان با تمام پزشکان متخصص سطح ایلام قرار داد وجود دارد و تمام تلاش و توان خود را در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار داده ایم.

دکتر سلیمانی بیان کرد: ما هم اکنون پرستارانی داریم بیش از وقت اضافه کاری خود، در محل کار خود حضور داشته و با زحمت زیاد بخش پرستاری، کادر درمانی و پزشکان در تلاش هستیم که خدمات بیمارستانی و درمانی را به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه از ۱۵ آبان ماه سال جاری تا کنون ۲۸۴ بیمار قلبی در بخش سی. سی. یو بستری شده اند، گفت: در همین مدت نیز ۴۳۰ مورد بیمار بستری در بخش آی. سی. یو داشته ایم و در بخش های زنان، مردان و داخلی نیز حدود ۷۷۴ بیمار بستری شده است.

مدیرعامل بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام خاطرنشان کرد: همچنین از ۱۵ آبان ماه سال جاری تا کنون ۳۵۰ مورد جراحی اورژانسی و ۱۵۶۸۳ ویزیت سرپایی د این بیمارستان انجام شده است و هم اکنون نیز سونوگرافی در دو شیف فعال است و ۱۳۶۴ مورد مراجعه به سونوگرافی و ۵۴۵۳ مورد مراجعه به آزمایشگاه این بیمارستان ثبت شده است.

دکتر سلیمانی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط حدود ۲۰۰ بیمار به صورت سرپایی به بیمارستان شهدای زاگرس مراجعه می کنند، افزود: در مورد پزشک متخصص در این بیمارستان مشکلی نداریم و حداقل ۶ پزشک متخصص قلب در این بیمارستان در طول هفته در این بیمارستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه درمانگاه های تخصصی در این بیمارستان تعطیل نشده و هم اکنون فعال است، ابراز کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان افزایش یافته است و با وجود ۴ اتاق عمل، روزانه به طور متوسط ۲۰ عمل جراحی تخصصی در این بیمارستان انجام می شود.

مدیرعامل بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام با بیان اینکه خدمات این بیمارستان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان است، یادآور شد: بیمه شدگان سایر بیمه ها در مراجعه به بیمارستان فرانشیز مربوطه را پرداخت می کنند و در صورت تامین اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی می توان به بیمه شدگان سایر بیمه ها، نیز خدمات رایگان ارائه داد.

گفتنی است با حضور دکتر سیلمانی، مدیرعامل و دکتر رمضانی رئیس هیئت مدیره از بخش های مختلف بیمارستان شهدای زاگرس و نحوه خدمات رسانی به بیماران با حضور خبرنگاران بازدید شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار