مراسم سالگرد شهادت سرگرد پاسدار "هادی طارمی" از اعضای تیم حفاظت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با ایام فاطمیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز پنجشنبه هفته جاری /۱۱ دی/ در بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 29 December 2020

در اطلاعیه برگزاری این مراسم که یک نسخه آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: مراسم سوگواری سالگرد این شهید گرانقدر همزمان با عزای فاطمی و نوحه خوانی، با حضور خانواده شهدا و مردم شهید پرور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) اجرا می شود.

سرگرد پاسدار هادی طارمی از اعضای تیم حفاظت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فداکار، شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله جنایات بار شقی‌ترین و نکبت‌بارترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل و به آرزوی دیرینه خود رسید.

شهید سرگرد پاسدار هادی طارمی متولد سال ۱۳۵۸ در زمان شهادت ۴۰ سال سن داشت، وی متاهل و دارای دو فرزند دختر بود.

این شهید در بیشتر ماموریت‌های مهم و خطیر برون مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای عراق و سوریه وظیفه حفاظت از جان او را برعهده داشت و سرانجام، بامداد جمعه در پی حمله هوایی نیروهای تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام نیروی قدس سپاه، در این حمله تروریستی که بامداد جمعه اتفاق افتاد در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند، سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار سلیمانی هستند.

پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار