معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ۶۷۵ هزار بسته معیشتی در در استان توزیع شده و این روند در دهه بصیرت و میثاق با ولایت که ۹ دی شروع می شود، نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 28 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار تقی نجمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کمک ها در قالب سه مرحله رزمایش انجام شده و همچنان تا ریشه کنی ویروس کرونا جهت رفاه حال خانواده های آسیب دیده ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای پویش خدمات مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی بیان کرد: بسیجیان استان در قالب طرح شهید سلیمانی و نیز رزمایش مومنانه اقدامات شاخصی برای تامین سلامت جامعه و تامین بخشی از نیازهای خانواده های مبتلا انجام داده اند و در هفته جاری این فعالیت ها پر رنگ تر می شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به فرارسیدن هفته بصیرت و میثاق با ولایت اضافه کرد: همزمان با این دهه ٩٠ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمامی برنامه های اجرایی، پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در پایگاه‌های شهدا و مساجد، پویش خدمات مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، دیدار با خانواده‌های شهدای سلامت و مدافعان حرم و پویش نذر خون در سطح استان اجرا می‌شود.

سرهنگ نجمی گفت: تداوم خدمت صادقانه، برگزاری نشست‌های روشنگری دهه بصیرت به صورت مجازی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف یا موضوع شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهید سلیمانی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی خودروهای سیار در شهرستان‌ها و پخش آهنگ‌های انقلابی در سطح شهرستان‌ها، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان و مدافعان حرم و مدافعان سلامت، انتشار تولیدات چندرسانه‌ای و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت است.

دهه بصیرت و میثاق با ولایت از ۹ دی تا ۱۹ دی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار