در حال حاضر شرکت های مختلفی در حوزه تولید محصولات فولادی در ایران فعالیت دارند. یکی از شرکت های معتبر که کلیه محصولات فولادی را در بازار عرضه می کند، شرکت آهن ملل اصفهان می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 28 December 2020

شرکت آهن ملل اصفهان؛ نماینده فروش کلیه محصولات فولادی در بازار آهن

شرکت آهن ملل اصفهان با مدیریت مهندس مسعود قائدی از سابقه ای طولانی در زمینه تأمین آهن آلات پروژه های صنعتی و عمرانی در کمترین زمان برخوردار است. این شرکت به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه با کارخانه ‌های فولادی ایران، قادر است محصولات فولادی را با مناسب ‌ترین قیمت به خریداران عزیز خود عرضه دارد.

آهن ملل از جواز کسب فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنف آهن فروشی و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران برخوردار می‌ باشد.

یکی از موارد با اهمیت برای خریدارانی که تمایل به سفارش غیرحضوری دارند این است که مجموعه مورد نظر دارای مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت خود باشد. در همین راستا، آهن ملل کلیه مجوزات لازم برای خرید آنلاین را دارا می ‌باشد. به همین ترتیب، می ‌توانید با خاطری آسوده از این شرکت خریداری نمایید.

فعالیت این مجموعه زیر نظر سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران می باشد و همچنین فاکتور رسمی به خریدار محترم ارائه می ‌دهد.

آهن ملل به عنوان برند شناخته شده در بازار آهن، مورد اعتماد فعالان این حوزه بوده و توانسته رتبه یک فروش آهن آلات در ایران را از آن خود کند و سازمان ‌های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی را در زمره مشتریان خود ببیند.

شرکت آهن ملل اصفهان، مفتخر است که آهن ‌آلات پروژه ‌های زیر را تأمین کرده و رضایت مشتریان را جلب کرده است:

  • پروژه آزاد راه تهران شمال (میلگرد)
  • خط لوله گازی ایران ترکمنستان ( میلگرد و لوله )
  • ایستگاه های گازی ایران و عراق ( میلگرد، ورق و لوله )
  • سازمان عمران شهرداری های ایران
  • کلیه مقاطع فولادی آموزش و پرورش استان فارس
  • کلیه مقاطع فولادی اداره آبفا استان فارس
  • شهرداری اصفهان
  • تأمین میلگرد دفتر ریاست جمهوری
  • پتروشیمی و پالایشگاه اصفهان
  • تأمین کلیه مقاطع فولادی فاز 21 وزارت نفت

شرکت آهن ملل اصفهان، علاوه بر دارا بودن از رزومه قوی کاری، قادر است با ارائه مشاوره ‌های رایگان و صیمیانه کارشناسان فروش با تجربه خود، همیار شما در زمینه خرید آهن ‌آلات مورد نیاز پروژه‌‌ تان باشد.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، شرکت آهن ملل اصفهان کلیه محصولات فولادی پروژه های صنعتی و عمرانی را تامین و با مناسبترین قیمت بازار به مشتریان عزیز عرضه می دارد. در ادامه به برخی محصولاتی مانند انواع لوله فولادی، قوطی پروفیل، نبشی ناودانی و سپری، محصولات مفتولی و شمش فولادی که توسط شرکت آهن ملل تامین و عرضه می شود، اشاره خواهیم کرد.

شرکت آهن ملل اصفهان؛ نماینده فروش کلیه محصولات فولادی در بازار آهن

عرضه کننده انواع لوله های فولادی

شرکت آهن ملل اصفهان، کلیه سایزها و انواع لوله فولادی از جمله لوله داربستی، لوله مبلی، لوله سپاهان، لوله گالوانیزه قزوین و لوله مانیسمان چین رده 40 و لوله مانیسمان چین رده 80 را عرضه  می کند. کلیه قیمت انواع لوله فولادی در سایت شرکت آهن ملل اصفهان در جداول به صورت کامل آورده شده است و روزانه بروزرسانی می شود. علاوه بر لوله، قیمت سایر مقاطع فولادی و به ویژه قیمت تیرآهن نیز در سایت آهن ملل منتشر می شود.

لوله های نام برده شده کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال برای لوله آب و لوله گاز و لوله داربستی مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله گالوانیزه دارای یک روکش روی مذاب می باشد به همین دلیل مقاومت بالایی نسبت به رطوبت و غیره  دارند. لوله مانیسمان از لوله های بدون درز می باشد که برای انتقال نفت و گاز استفاده می شود.

شرکت آهن ملل، ارائه کننده بهترین قیمت لوله فولادی در بازار می باشد که این قیمت ها در تلگرام این شرکت به صورت روند افزایش و کاهش نسبت به قیمت قبل مشخص می شود.

 

شرکت آهن ملل اصفهان؛ نماینده فروش کلیه محصولات فولادی در بازار آهن

 

فروش و عرضه کلیه مقاطع قوطی آهن و انواع پروفیل

شرکت آهن ملل، کلیه مقاطع قوطی و پروفیل را به فروش می رساند. قیمت انواع قوطی پروفیل کارخانه های مختلف در جداول قیمت سایت این شرکت آورده شده است. شما عزیزان می توانید با توجه به نوسانات بازار، قیمت ها را به صورت روزانه بررسی نمایید و برای خرید و یا مشاوره تخصصی با کارشناسان بخش فروش آهن ملل تماس حاصل فرمایید.

کاربرد زیاد قوطی پروفیل باعث شده که بخش زیادی از هزینه ی ساخت سازه ها و پروژه ها به قیمت قوطی و پروفیل بستگی داشته باشد. انتخاب پروفیل مناسب یکی از فاکتورهای مهم برای بهینه سازی اجرای سازه می باشد.

شرکت آهن ملل اصفهان، ارائه کننده بهترین قیمت قوطی پروفیل در بازار می باشد. می توانید برای بررسی روزانه قیمت ها از یک کانال و یا مرجع معتبر از طریق کانال تلگرام آهن ملل اقدام نمایید.

 

شرکت آهن ملل اصفهان؛ نماینده فروش کلیه محصولات فولادی در بازار آهن

 

تامین کننده کلیه مقاطع نبشی، ناودانی و سپری

آهن ملل کلیه مقاطع نبشی، ناودانی و سپری را عرضه و به فروش می رساند. قیمت نبشی و ناودانی کارخانه های مختلف با توجه به آخرین قیمت بازار بروز رسانی می شود. با مشاهده هر جدول قیمت در سایت آهن ملل، می توانید از قیمت روز هر محصول در سایزهای مختلف مطلع شوید. شرکت آهن ملل خریدار عمده محصولات کارخانه های مختلف می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت نبشی و ناودانی در بازار در انحصار شرکت آهن ملل قرار دارد.

انواع نبشی در جداول قیمت آهن ملل، بر اساس سایزهای مختلف دسته بندی می شوند. سایز نبشی ها از 3 تا 10 متغیر می باشد. کاربردهای نبشی با توجه به پروژه و سازه و بر اساس سایز، طول بال، وزن نبشی و غیره متفاوت می باشد. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین هزینه سازه ها، قیمت روز نبشی می باشد.

برای خرید هرچه راحتتر نبشی و ناودانی از آهن ملل، می توانید با دفتر فروش آهن ملل تماس بگیرید. از کارشناسان مشاوره تخصصی و رایگان بگیرید و خرید خود را سفارش دهید. همچنین می توانید از طریق فرم های داخل صفحه محصولات سفارش خود را پر کنید تا در اولین فرصت توسط کارشناسان با شما تماس گرفته شود.

برای اطلاع کامل از بروز رسانی محصولات فولادی و به ویژه قیمت میلگرد به صورت روزانه و لحظه ای از یک مرجع معتبر و دقیق از طریق تلگرام، در کانال آهن ملل عضو شوید و نوتیفیکیشن آن را روشن نمایید که با بروزرسانی هر محصول مطلع شوید.

 

کلام پایانی

در نهایت می توان گفت اگر به دنبال مرجعی معتبر برای استعلام روزانه قیمت آهن آلات و محصولات فولادی و پیگیری نوسانات بازار هستید، می توانید همواره سایت شرکت آهن ملل اصفهان به آدرس www.ahanmelal.com را رصد کنید. علاوه بر این، می توانید کانال تلگرام این شرکت را نیز دنبال کنید تا از قیمت لحظه به لحظه کلیه محصولات فولادی مطلع شوید.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار