عقل را با قاشق خوردی محمت شول!
یورگن کلوپ در یک درگیری لفظی با مهمت شول ستاره سابق بایرن مونیخ او را به ناتوانی در مربی‌گری متهم کرد و گفت شول گویا عقل و خرد را با قاشق خورده است.
کد خبر: ۹۲۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 26 December 2020

به گزارش تابناک سمنان یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول با انتقاداتی تند علیه مهمت شول وارد درگیری لفظی با ستاره سابق بایرن مونیخ شد و او را متهم کرد که به همان اندازه از مربی‌گری فوتبال سر رشته دارد که از خودرو‌سازی. کلوپ در صحبتهای تند خود علیه شول همچنین گفت که مهمت شول گویا عقل و خرد را با یک قاشق خورده است.

 

 

سخنان تند یورگن کلوپ علیه شول به دلیل صحبتهای اخیر او درباره ادین ترزیچ بود که به عنوان سرمربی موقت بوروسیا دورتموند منصوب شده است. ترزیچ قبلا به عنوان استعدادیاب و دستیار سرمربی دورتموند کار کرده و زمانی که کلوپ هدایت زردپوشان آلمانی را به عهده داشته زیر نظر او مشغول فعالیت بوده است.

ادین ترزیچ سرمربی موقت بوروسیا دورتموند که در گذشته دستیار یورگن کلوپ در این تیم بود

 

مهمت شول در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد درباره ترزیچ گفت:" حرفهای او فاقد نکاتی است که به کار بیاید. حرفهایش مثل این است که بگوید فردا با طلوع آفتاب خورشید در آسمان خواهد بود. یعنی آنالیزهایش هیچ نکته جدیدی ندارد".

 

 

یورگن کلوپ که از حمله مهمت شول بایرن مونیخی به دستیار سابقش خشمگین شده بود در پاسخ به شول گفت:" جایگاه شول چیست که مربی ها را قضاوت می کند؟ صحبت کردن او درباره مربی ها مثل این است که درباره خودروسازی صحبت کند. چون در هر دو مورد هیچ چیز نمی داند".

 

 

سرمربی لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:" مهمت شول احساس می کند وظیفه دارد مربیان آلمانی جوان را زیر ضربه بگیرد. من اصلا دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. ولی شول دائم درباره کسانی که اصلا شناختی از آنها ندارد صحبت می کند".

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش سعی کرد نشان بدهد که مهمت شول پیشتر به دنبال مربی شدن بوده ولی نتوانسته در این حرفه موفق باشد. شول در گذشته دو بار هدایت تیم ذخیره های بایرن مونیخ را به عهده داشت ولی نتوانست به عنوان مربی در تیم اصلی بزرگسالان فعالیت کند.

 

 

کلوپ در این باره گفت:" مهمت شول سعی کرد مربی باشد ولی نتوانست موفق بشود. حالا ولی طوری درباره مربی‌گری صحبت می کند که انگار عقل و خرد را با قاشق خورده است".

 

مهمت شول ستاره آلمانی ترک تبار بخش اعظم دوران فوتبالی خود را در بایرن مونیخ سپری کرده و با این تیم فاتح هشت قهرمانی بوندس لیگا و یک قهرمانی چمپیونزلیگ شده است. او 36 بازی ملی برای آلمان هم در کارنامه دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار