ادعای روزنامه الوطن قطر:
پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با اشتباه عجیب و حیرت آور شیری مدافع راست خود دومین پنالتی را به اولسان تقدیم کرد و جام را با دست خود به حریف کره ای داد. حالا هم بعید نیست که یحیی در فکر جایگزینی رامین رضاییان با شیری باشد.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 26 December 2020

روزنامه الوطن قطر مدعی شد که پرسپولیس و چند تیم دیگری قطری به دنبال جذب رامین رضاییان ستاره ایرانی الدحیل هستند.

به گزارش تابناک سمنان رامین رضاییان در فصل نخست حضورش در لیگ ستارگان قطر عملکردی خیره کننده از خود نشان داد. رضاییان باوجود آن که الشحانیه در قعر جدول رده‌بندی قرار داشت، اما نمایشی خیره کننده داشت و توانست ۱۳ گل به ثمر برساند و همین کافی بود تا مورد توجه الدحیل تیم قهرمان قرار گیرد و راهی این تیم شود.

حالا اعراب می گویند رضاییان در الدحیل با وجود به ثمررساندن چندین گل زیبا، نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین باعث شده تا احتمال جدایی او از تیم زیاد باشد. الوطن مدعی شد که پرسپولیس و چند تیم قطری دیگر در تلاش هستند تا در صورت قرار گرفتن رضاییان در فهرست فروش الدحیل او را جذب کنند. البته الوطن تاکید کرد که هنوز معلوم نیست که آیا الدحیل به دنبال فروش رضاییان خواهد بود یا نه؟

پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با اشتباه عجیب و حیرت آور شیری مدافع راست خود دومین پنالتی را به اولسان تقدیم کرد و جام را با دست خود به حریف کره ای داد. حالا هم بعید نیست که یحیی در فکر جایگزینی رامین رضاییان با شیری باشد. الدحیل در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و به نظر می‌رسد که تیم در زمستان بازیکنان خارجی جدیدی را جذب خواهد کرد.

پرسپولیس مشتری خرید رضاییان از الدحیل شد

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار