سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از استقرار ۲۴ ساعته نیرو‌های پلیس راه در گردنه‌های برفگیر خبر داد و گفت: طرح زمستانه تا ۲۰ اسفند ماه با شدت و حدت در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 26 December 2020

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: طرح زمستانه در حال اجرا است و بر اساس آن نیروها به صورت 24 ساعته در گردنه های برف گیر حضور دارند، در سایر مناطق استان هم نیروها در تمام طول زمستان تقسیم بندی شده و آمادگی مواجهه با هر گونه شرایط نامساعد جوی و اخلال در عبور و مرور را دارند.

وی افزود: در حال حاضر تمام راه های استان باز است و در این خصوص مشکلی نداریم، اما بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی استان که برای برخی از مناطق که برف باریده و به علت ذوب شدن برف ها امکان تشکیل یخ بر روی جاده وجود دارد یا مکان هایی که چند روز گذشته بارش برف داشته و یا بخش هایی که گرمسیر است، امکان تشکیل مه و ایجاد مه را پیش بینی کرده است و اکثر رانندگان در مواجه با مه باید حتما نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین رانندگان باید با محکم کردن چراغ های خطر و نور پایین، قسمت جلوی خودرو را به باقی رانندگان نشان داده و در طرح ترافیک دیده شوند.

این مسئول ادامه داد: همچنین رانندگان باید از منتها الیه سمت راست خود حرکت کنند و به هیچ وجه انحراف به چپ و سبقت نداشته باشند، سرعت مطمئنه را در این شرایط رعایت و در ساعات صبحگاهی مراقب شبنم یخ زده و یخ سیاه باشند شبنم یخ زده فریبنده است و دیده نمی شود اما ممکن است منجر به بر هم  خوردن تعادل خودروها و تاخیر در حرکت ماشین آلات شود.

حیدری در پایان از اجرای طرح زمستانه با شدت و حدت تا 20 اسفند ماه خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار