مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای مهران مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان مهران گفت:در چند سال اخیر اقدامات زیربنایی مهم و تاثیر گذاری در توسعه راههای شهرستان مهران با اعبتاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 22 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت :این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی و ستاد اربعین و سازمان راهداری کشور هزینه شده است.

وی اظهار داشت : راههای شهرستان مهران سالهاست میزبان میلیونی زوار اباعبدالله الحسین( ع) است و نقطه عطفی در صادرات کالا به کشور عراق بشمار می رود که نیازمند توجه جدی در بحث ارتقا ایمنی و توسعه همه جانبه است.

مدیر راهداری و حمل نقل شهرستان مهران گفت:تمام راههای منتهی به شهرستان مهران با تردد و ازدحام چشمگیری بخصوص در زمان افزایش موضوع صادرات کالا به کشور عراق و تردد زوار اربعین حسینی مواجه است که بدنبال این افزایش ترافیک توسعه اساسی راهها شامل تعریض و بهسازی ، ایجاد روشنایی، جدا سازی محورها با نیوجرسی، خط کشی، نصب علائم و ارتقا و توسعه تقاطع ها و سایر اقدامات ایمنی در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی ادامه داد : تعریض و توسعه و ارتقا عرض جاده ورودی شهر مهران به سمت ایلام بطول ۱۰ کیلومتر ،ورودی مهران به دهلران بطول ۱۱ کیلومتر، جداسازی محور ایلام به مهران با نیوجرسی بتنی بطول ۴۰ کیلومتر، تعریض و توسعه و اصلاح نقطه حادثه ساز چالاب محور مهران به دهلران و جدا سازی مسیر بصورت باند رفت و برگشت بطول ۷ کیلومتر ،اصلاح نقطه حادثه ساز پل بزرگ بانرحمان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد ، بهسازی و شانه سازی و حذف نقاط حادثه ساز محور مهران به گنبد پیرمحمد بطول ۲۰ کیلومتر، اجرای روکش اسفالت راههای شهرستان بطول ۵۰ کیلومتر، بهسازی و ساماندهی ترمینال برکت در سطح ۲۵ هکتاراز مهترین پروژه ها است که در چند سال اخیر انجام شده اند.

مدیر راهداری و حمل نقل شهرستان مهران گفت:با اجرای این پروژه ها بسیاری از مشکلات و گره های ترافیکی راههای شهرستان بخصوص در مقاطع مختلف منتهی به شهر مهران مرتفع شده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار