سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان حمل و نقلِ مسافر شهرداری کرمانشاه از تحویل اقلام بهداشتی به رانندگان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی با قوت به ارائه خدمت به شهروندان ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 21 December 2020

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه محدودیت ها پیش رو شامل ناوگان حمل و نقل عمومی نمی شود، ناوگان حمل و نقل عمومی کماکان به فعالیت و ارائه خدمت به مردم ادامه می دهند و مانند سابق ضمن نظارت، خدمات رسانی انجام می شود.

وی در خصوص قرار گرفتن فعالیت اسنپ تحت نظارت سازمان تاکسیرانی، خاطر نشان کرد: مقدمات این کار آغاز شده اما تا کنون به صورت ١٠٠ درصدی انجام نشده، احتمالا در آینده نزدیک زیر نظر سازمان قرار می گیرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه ابراز داشت: آن بخش از آژانس ها تاکسی تلفنی که زیر مجموعه سازمان تاکسیرانی است اگر دارای علائم و مشخصه ای که مختص آژانس هاست باشند، محدودیتی در حوزه تردد شبانه و روزانه ندارند، بخشی هم که مرتبط با اتحادیه است حوزه نظراتشان از سازمان جدا است.

سلیمانی تاکید کرد: ضمن اینکه تاکسی ها مقررات را رعایت می کنند، در کنار نظارت ها سازمان، شکایت از سوی شهروندان و رانندگان ثبت شده و بحث عملیات ضدعفونی و گند زدایی به صورت اکیپ های ثابت و سیار در سطح شهر انجام می شود، تحویل اقلام بهداشتی نیز ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار