فرماندار آبدانان گفت: با پیگیری ها و تلاش های نماینده مجلس در استان و همکاری سازمان سنجش برنامه ی طراحی شده اصلاح و آزمون در هر شهرستان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 21 December 2020

تابناک ایلام :: در خبرها آمده بود که آزمون استخدامی های کشوری همزمان با سراسر کشور در 10 دی ماه در بعضی حوزه های استان برگزار می شود.

اما چینش حوزه ها بر اثر کج سلیقگی نوعی دهن کجی به مردم بود که با اعتراض شرکت کنندگان، پیگیری رسانه ها و ورود نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برطرف و مسئولان امر مجبور به اصلاح این شیوه از برنامه ریزی نادرست شدند.

فرماندار آبدانان گفت: برنامه ریزی سازمان سنجش به گونه ای بود که آزمون استخدامی به صورت متمرکز و در چند ناحیه ای از استان برگزار شود که با توجه به بعد فاصله مراکز، نامساعد بودن آب و هوا مصادف شدن با فصل سرما و نیز شرایط کرونایی کشور مشکلاتی را برای شرکت کنندگان ایجاد و متقاضیان نمی توانستند به موقع و با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند.

سیروس مراد حاصلی ضمن تشکر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری ها و تلاش های بهزاد علیزاده و همکاری سازمان سنجش برنامه ی طراحی شده اصلاح و آزمون در هر شهرستان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان خاطرنشان کرد: عزیزان بدون دغدغه می توانند در این آزمون شرکت کنند./م
بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار