در مراسمی با اهدای لوح از داوطلبان برتر هلال احمر استان قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 19 December 2020

داود ارجینی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم تجلیل از تجلیل از داوطلبان برتر هلال احمر قزوینداوطلبان برتر این جمعیت گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی که در جنوب کشور رقم خورد، طرح آبرسانی آغاز شد که به عنوان یک طرح ملی هرساله برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: حضور اعضای داوطلب استان در پایان شهریورماه، در طرح نذر آب سه از ویژه‌ترین و والاترین اقدامات تاثیرگذار و با ارزش این اعضا بود که قابل تحسین است.

وی افزود: برای اجرای طرح نذر آب سه، نمایندگان خیران استان قزوین که در استان سیستان و بلوچستان حاضر شدند طرح آبرسانی را قبول کردند و در حال حاضر در سه روستای این استان این طرح در حال انجام و برخی تجهیزات آبرسانی در حال تهیه است تا در دی ماه سال جاری این طرح نهایی شود.

ارجینی با بیان اینکه پروژه طرح نذر آب ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هلال احمر وظیفه دارد به عنوان یک مجموعه که واسط بین خیران و مناطق محروم و نیازمند است، قدردان زحمات و خدمات داوطلبان باشد و از اعضای داوطلبی که با حضور در طرح نذر آب سه بزرگترین ایثار را کردند قدردانی کند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه این طرح در سال‌های آینده بهتر و پایدارتر برگزار می‌شود، عنوان کرد: پیشنهاد‌هایی به سازمان داوطلبان از طرف هلال احمر استان ارائه شده تا این طرح به صورت مستمر در استان‌های محروم برگزار شود تا شاهد تغییراتی اساسی در ارائه خدمت به هموطنان در استان‌های محروم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار