رییس پلیس راه خوزستان گفت:همه راه‌های اصلی و فرعی استان با وجود بارندگی ۲۴ ساعت گذشته باز ولی لغزنده هستند.
کد خبر: ۹۲۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 17 December 2020

 

سرهنگ رضا دولتشاهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به همه رانندگان خودروهای سواری و سنگین توصیه کرد در شرایط بارندگی که سطح جاده‌ها لغزنده است با رعایت فاصله طولی با خودروی جلو و سرعت مطمئنه از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.
وی گفت:عامل انسانی همچنان مهمترین عامل بروز تصادف‌ها است بنابراین رانندگان با کنترل سرعت خودرو کمک زیادی به پیشگیری از حوادث رانندگی دارند.
رییس پلیس راه خوزستان به خطرات واژگونی خودروها ناشی از لغزندگی سطح جاده‌ها و خواب آلودگی و خستگی رانندگان اشاره کرد و از عموم شهروندان خواست با توجه به ادامه بارندگی‌ها و محدودیت‌ کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
رییس راهور خوزستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به لغزندگی سطح جاده‌ها و آبگرفتگی برخی مناطق کلانشهر اهواز ، از عموم شهروندان خواست از تردد غیرضروری در سطح این شهر اجتناب کنند.
سرهنگ منصور جمشیدی گفت: توصیه همیشگی ما به رانندگان رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، پرهیز از شتاب زدگی در رانندگی به ویژه در زمان بارش باران است.
به گزارش ایرنا بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در بسیاری از مناطق خوزستان سبب آبگرفتگی برخی شهرها از جمله کلانشهر اهواز شد.
میزان بارش در مناطق مختلف کلانشهر اهواز در ۲۴ ساعت گذشته بین حداکثر ۲۱ تا ۱۳.۴ میلیمتر گزارش شد.

بر اساس برآورد پلیس راه خوزستان میزان بروز تصادفات رانندگی در راه‌های درون و برون شهری در زمان بارش باران تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار