پس از دستگیری هفت عضو شورای شهر و شهردار ساری
رضایی در این جلسه با بیان اینکه ترجیح مصالح عامه بر مصالح افراد از مهمترین اصول مدیریتی است، گفت: مدیران شهری ساری باید در این زمان جوهر مدیریتی خود را نمایان کنند و با کار جهادی نگذارند خللی در خدمت‌رسانی به شهروندان ساروی ایجاد شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 14 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، امروز جلسه هماهنگی و بررسی امور شهری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان و با حضور معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های شهرداری ساری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دادگستری مازندران از دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری به دلیل اتهام فساد مالی دستگیر خبر داد و به این ترتیب خطر انحلال این نهاد در شهر ساری قوت گرفت.

هنوز یک سال از آمدن رجبی شهردار ساری نگذشته بود که دستگیری شهردار و ۷ تن از اعضای شورای شهر رقم خورد و با موج دومینووار دستگیری ها، انحلال شورا در ساری بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

 این عضو شورای اسلامی شورای شهر که در دوره قبل نیز سابقه عضویت در این نهاد را داشت، روز گذشته دستگیر و دادگستری استان مازندران نیز صبح امروز دستگیری این عضو شورا را مورد تایید قرار داد.

هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری در حالی روز گذشته دستگیر شد که پیش از این نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر احتمال دستگیری این عضو وجود داشت.

با تایید دستگیری این عضو شورای شهر ساری و استعفای یکی از اعضای علی البدل  احتمال انحلال این شورا که بتازگی با ورود ۲ عضو علی‌البدل به حد نصاب رسیده بود، قوت گرفت.

رییس روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران نیز خبر دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری را به اتهام فساد مالی تایید کرد.

رییس روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران از قول رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، هفتمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

با دستگیری ششمین عضو شورای اسلامی شهر ساری ، اکنون تعداد دستگیری ها و بازداشتی ها بر سر پرونده فساد شهداری و شورای شهر ساری به ۱۲ نفر رسیده است.

پیش از این شهردار ساری که در شهریور سال ۹۸ به این سمت انتخاب شد در ۱۷ آبان ماه امسال بر سر پرونده فساد شهرداری دستگیر شد و در حال حاضر نیز امورات شهر با تفویض اختیار به معاونان شهردار پیگیری می شود.

پرونده فساد شهرداری ساری مربوط به دوره شهردار قبلی است و به صورت رسمی تیر ماه سال ۹۷ از سوی دادگستری مازندران با عنوان " پرونده اختلاس سه هزار میلیارد ریالی" درباره آن اطلاع رسانی شد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارویمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اسمشو بگین بدونم کیه ؟ اینجوری مردم ب خاطر شک ب دیگران گناه میکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار