دستگیری دو کارمند منابع طبیعی و دو دهیار سوادکوه
با رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه، شبکه فساد مالی و اداری در یکی از ادارات مهم شهرستان سوادکوه شناسایی شده و طی بررسی های گسترده چند ماهه، ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان ۴ نفر از متخلفان دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 13 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه و سیاست دستگاه قضایی مبنی بر برخورد با فساد اداری و مالی، دو نفر از کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه و پنج پیمانکار این شهرستان به اتهام دریافت وپرداخت رشوه با دستور مقام قضایی و توسط اداره اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی دادگستری مازندران، با رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه، شبکه فساد مالی و اداری در یکی از ادارات مهم شهرستان سوادکوه شناسایی شده و طی بررسی های گسترده چند ماهه، ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان ۴ نفر از متخلفان دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

با توجه به اقدامات چند ماه اخیر اطلاعات سپاه در مبارزه با فساد اداری و ارتشاء در شهرهای مختلف استان، پیش بینی می شود زوایای تاریک این پرونده اداری در سوادکوه نیز به زودی روشن شده و خبرهای تکمیلی بیشتری در رسانه ها منتشر شود.

دستگیری های جدید نشان می دهد اطلاعات سپاه مازندران در مبارزه حداکثری با مفسدان اداری و اقتصادی با کسی تعارفی نداشته و در عزم خود در مبارزه با تبانی، ارتشا و دست‌اندازی به بیت المال جدی است.


شایان ذکر است؛ هم اکنون پرونده قضایی تشکیل و درجریان رسیدگی است؛ همچنین در این خصوص، نسبت به تعداد دیگری از پیمانکاران منابع طبیعی مبنی بر پرداخت رشوه تحقیقات در حال انجام و رسیدگی می باشد.
گفتنی است؛ درادامه نظارت برعملکرد شوراها وبرخورد با مفاسد وتخلفات اداری واقتصادی، دودهیار ویک عضو شورای روستا ومسئول مالی دهیاری دریکی از روستاهای شهرستان سوادکوه نیز به اتهام فساد مالی بادستور مقام قضائی دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار