معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه مدیران خدمت صادقانه به مردم است گفت: مردم ایران به ویژه مردم دارالمومنین همدان شایسته بهترین‌ها هستند.
کد خبر: ۹۲۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ 12 December 2020
برگزاریی آئین معارفه سمت‌های جدید مدیریتی در فرمانداری همدان
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه مدیران خدمت صادقانه به مردم است گفت: مردم ایران به ویژه مردم دارالمومنین همدان شایسته بهترین‌ها هستند.

به گزارش تابناک همدان؛ مصطفی آزادبخت روز شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید همدان افزود: تلاش‌های فرماندار پیشین و معاونان آن، موجب هماهنگی و تاثیرگذاری در فرمانداری همدان شده است.

وی ادامه داد: تلاش‌های فرماندار و معاونان پیشین این شهرستان ستودنی است و به انصاف هر چه در توان داشتند به میدان آوردند.

آزادبخت اظهار داشت: فرماندار جدید همدان نیز بسیار توانمند، با تجربه و دارای تحصیلات عالی است و از آن انتظار داریم در موضوع خدمت رسانی با قدرت وارد شود.

وی عنوان کرد: آقای محمدی در مسائل امنیتی استان اشراف خوبی داشت و در ارزیابی عملکرد وزارت کشور از نظر همه جانبه گرایی و تاثیر گذاری مورد تشویق قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: سیاست‌های کاری پیش رو در این فرمانداری، اعتقاد به تعامل با همه ارگان‌ها و اقشار جامعه و حفظ این تعاملات و تقویت آن است.

وی تاکید کرد: فرصت خدمت‌رسانی کوتاه است که آقای افشار به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد؛ امیدواریم افراد جدید هم از آن استفاده کنند.

آزادبخت تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از جوانان دیروز مدیران موفق زیادی تربیت کرده است.

فرماندار جدید همدان نیز گفت: برنامه و نقشه راه همدان در افق برنامه سه ساله مشخص است و می‌دانیم باید از کدام مسیر گذر کنیم.

محمد علی محمدی عنوان کرد: باید تا برنامه ششم توسعه ۲۰ هزار شغل پایدار، ماندگار و اثر بخش در استان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همدان از استان‌های امن کشور است که برای رسیدن به این امنیت، اصل پیش بینی و پیشگیری یکی از اصول آن است.

سرپرست فرمانداری همدان اضافه کرد: اصل دوم اصل هماهنگی و انسجام است که بر اساس آن برای حفظ اقتدار دولت و بر اساس چارچوب عمل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم اقتدار دولت خدشه دار شود.

وی بیان کرد: استفاده از قابلیت‌های قانونی در دستور کار است و بر اساس آن شهرستان را پیش می‌بریم.

محمدی تصریح کرد: اصل آخر مسوولیت پذیری است و متناسب با آن ادارات و دستگاه‌ها باید قانونمند باشند و این چهار اصل را اگر به عنوان نقشه راه پیش ببریم کارنامه موفق و درخشانی خواهیم داشت.

در این آیین محمدعلی محمدی با حکم استاندار همدان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری همدان معرفی و از خدمات حسین افشاری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

محمدی پیش از این مدیریت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری همدان را بر عهده داشت و سابقه معاونت فرمانداری همدان، بخشدار مرکزی همدان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان را در کارنامه خود دارد.

حسین افشاری نیز به عنوان سرپرست دفتر روستایی وشورا‌های استانداری منصوب شد.

در این آیین فاطمه حبیبی نیز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان منصوب و از خدمات محمدرضا پیرودین قدردانی شد.

حبیبی پیش از این معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کبودراهنگ را برعهده داشت و سابقه مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری همدان، مشاور رسانه‌ای استاندار، مسئول روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات را در کارنامه دارد.

همچنین یزدان آزرمی با حفظ سمت دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان منصوب و از خدمات فائزه ساداتی قدردانی شد.

آزرمی سابقه رییس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، بخشداری پیرسلمان و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد را در کارنامه خود دارد.

بر اساس آخرین سرشماری سراسری در سال ۱۳۹۵ شهرستان همدان بیش از ۶۵۱ هزار تن جمعیت دارد و با سه هزار و ۵۲۱ کیلومتر مربع وسعت از ۲ بخش و ۹ دهستان تشکیل شده‌است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار