پست مدیریتی یا سرمربی تیم دوم؟
در پی انتشار اخبار اولیه در وب سایت کیکر، امروز روزنامه سان انگلیس هم پوشش خبری مفصلی با حضور احتمالی علی دایی در تیم اورتون داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸ 11 December 2020

به گزارش تابناک سمنان  سان نوشته است اورتون آماده ارائه پیشنهاد هدایت کاری  به علی دایی است. مهاجم سابق بایرن مونیخ که عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ جهان را در اختیار دارد، قهرمانی بوندس لیگا در سال 1999 با بایرن را بدست آورده و سابقه حضور در تیم های هرتابرلین و آرمینیا بیله فلد را در کارنامه دارد.


سان در معرفی علی دایی، به حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و 6 تیم فوتبال باشگاهی ایران اشاره می کند و در ادامه می نویسد خبرهای رسیده از آلمان نشان می دهد اورتون مذاکرات خود را برای شروع همکاری با این سرمربی 51 ساله آغاز کرده است.


فرهاد مشیری مالک 65 ساله اورتون پیش از مهاجرت به انگلیس، در اواخر دهه 70 در ایران زندگی می کرده و ریشه هایش به این کشور بازمیگردد.


در خبر سان به این موضوع اشاره شده که کیکر یک نشریه معتبر در سراسر دنیاست که اعلام کرده شایعات حکایت از پذیرش یک رول کاری در باشگاه اورتون از سوی علی دایی را دارد.


در ادامه به وضعیت کارلو آنجلوتی سرمربی اورتون پرداخته شده که هیچ تهدیدی متوجه آن نیست اگر چه تافی ها پس از صدرنشینی در هفته های اولیه لیگ برتر، حالا به رده نهم جدول سقوط کرده اند. به نوشته سان، علی دایی در حال حاضر مدیریت کمپانی شخصی تولید پوشاک ورزشی اش را برعهده دارد و آخرین کار سرمربیگری او به حضورش در باشگاه سایپا برمیگردد. در این گزارش از قول منابع نزدیک به دایی آمده است که جاه طلبی او هنوز کاهش نیافته است.

 
 


دایی یکی از ذخیره های استفاده نشده تیم بایرن مونیخ در دیدار مشهور مقابل منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپاست که یونایتدی ها با 2 گل دیرهنگام توانستند بایرن را شکست بدهند. مسابقه ای که بعد ها اوتمار هیتسفلد اعتراف کرد در عدم استفاده از علی دایی و حضور حسن صالح حمیدزیچ به جای جیووانی البر اشتباه کرده است.


علی دایی قبل از اینکه در سال 2007 کفش هایش را بیاویزد، در تیم های پرسپولیس، صبا و سایپا و تیم هایی در قطر و امارات بازی کرده است.


همچنین بنا بر گفته منابع ورزش سه در تهران، خبر مربوط به حضور علی دایی در اورتون، به حضور در تیم دوم اورتون مربوط می شود که هنوز دایی روی این پیشنهاد در حال فکر کردن است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار