کد خبر: ۹۲۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 10 December 2020

شیائومی یک سال پیش اولین گوشی هوشمند با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را تحت نام می نوت ۱۰ معرفی کرد. این اتفاق در گوشی‌های آینده این شرکت تکرار شد و این حسگر در سری می ۱۰ حضور پیدا کرد. حال قرار است دوربین موردبحث در می ۱۱ نیز به‌کار گرفته شود. به نظر می‌رسد شیائومی از عملکرد این دوربین و فلسفه گوشی‌های هوشمند با چندین دوربین کاملاً راضی است. سامسونگ اولین تلاش‌های خود در استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را انجام داده، اما این شیائومی است که عملکرد مناسبی داشته است. آخرین گوشی‌ای که از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره برد ردمی نوت ۹ پرو ۵G است. حال شخصی با نام کاربری دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) که در زمینه فاش کردن اطلاعات فعالیت دارد، ادعا کرده است که دست‌کم دو گوشی از شیائومی و دو گوشی از ردمی در سال ۲۰۲۱ با دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهند شد.

شخص یادشده افزوده است که دست‌کم یکی از این دستگاه‌ها مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ خواهد بود. اگرچه او مشخص نکرده است که کدام دستگاه دارای این تراشه خواهد بود، ولی می‌توان شانس می ۱۱ را بیشتر از دیگران دانست. اگرچه مجهز بودن می ۱۱ پرو به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دور از ذهن نیست، این خبر هنوز تأیید نشده است. دو دستگاه نامزد این قابلیت را می‌توان ردمی K40 و ردمی K40 پرو دانست. نسخه K40 پرو نیز انتظار می‌رود که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ بهره ببرد. شیائومی با ردمی نوت ۹ پرو ۵G دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را برای میان رده‌ها به یک واقعیت تبدیل کرد به این دلیل انتظار وجود لنز موردبحث در سری جدید ردمی غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

شیائومی پیش‌تر اعلام کرد که می ۱۱ اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ منتشر می‌شود. این اتفاق خبر از عرضه این گوشی در هفته‌های اول ژانویه ۲۰۲۱ می‌دهد. از طرف دیگر، لو ویبینگ (Lu Weibing) مدیر ارشد ردمی اعلام کرده است که سری پرچم‌دار جدید این نام تجاری با اسنپ‌دراگون ۸۸۸ همراه خواهد بود. دریافتن اینکه او درباره ردمی K40 سخن می‌گوید، کار سختی نیست. نسخه پرچم‌دار ممکن است ترکیب دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و اسنپ‌دراگون ۸۸۸ را به همراه داشته باشد و سازوکار دوربین پاپ‌آپی که از نیاکان خود به ارث برده است.

دیگر اتفاق محتمل این است که یکی از چهار دستگاه یادشده همان ردمی نوت ۹ پرو ۵G با نامی جدید باشد. این محصول ممکن است سال جدید میلادی با نام ردمی نوت ۱۰ پرو وارد بازار جهانی شود. احتمال آنکه دستگاه‌های تحت نام ردمی در نهایت بازار جهانی را نیز به خود ببیند، بسیار زیاد خواهد بود. شیائومی نیز می‌تواند با تغییر نام آنها به ردمی نوت ۱۰ در انجام بسیاری کارها صرفه‌جویی کند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار پشتیبانی از ۵G محبوبیت بسیاری را برای ردمی نوت ۱۰ پرو به ارمغان خواهد آورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار