کد خبر: ۹۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 10 September 2015
به گزارش تابناک از قزوین، کنسرت در استان قزوین یکی از برنامه هایی است که یا لغو می شود که البته مدت زیادی است استان قزوین کنسرت را با این دید می بیند و یا با حواشی زیادی همراه است.
کنسرتی که امروز در بسیاری از شهرهای ایران به راحتی برگزاری می شود اما در قزوین باید پروسه ای طولانی را طی کند و حتی چه بسا پیوست امنیتی با خود به همراه داشته باشد.
با همه این ها و البته مطالبات مردمی احمدی مدیر کل ارشاد قزوین چندی قبل خبر از برگزاری دوباره کنسرت ها در قزوین داد خبری که دیری نپایید با واکنش امام جمعه قزوین و برخی از مسئولین همراه شد و در آخرین اعلام نظرات امام جمعه قزوین برگزاری کنسرت در شهر را اختلاط و گناه دانست و خواستار تفکیک جنسیت در برگزاری کنسرت ها در قزوین شد این در حالی است که قانونی در این براه وجود ندارد. در این خصوص در گفت گو با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ماجرای برگزار شدن یا نشدن کنسرت در قزوین را دنبال کردیم.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی درگفت و گو با تابناک گفت: ما مخالف برگزاری کنسرت نیستیم اما حرف ما این است که در استان مذهبی قزوین باید دقت بیشتری در خصوص برگزاری کنسرت ها انجام شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر قانون برگزاری کنسرت در کشور وجود دارد اما نحوه برگزاری آن برای ما سوال است و در خواست و توصیه ما به متولیان فرهنگ قزوین این است که با شرایط استان را در برگزاری کنسرت ها در نظر گیرند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر آقای عابدینی هم در این مورد لغو  کامل کنسرت ها نبوده است اما بنا به درخواست مردم خواسته ایم تا این کنسرت ها با کمترین اختلاط همراه باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد: مردم استان قزوین مردمی مذهبی و ولایت مدار هستندو درخواست خود این مردم بوده است که نماینده ولی فقیه در استان در این مورد وارد شوند و رای و نظر مردم را به گوش متلویان فرهنگ برسانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
Aram
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
مگر قزوين از ايران جداست همه ي شهرها عضو يك كشورند مردم به موسيقي به نشاط احتياج دارند اين يك دليل كاملاً شرعي و علمي ايت و ما نبايد با رفتار افراط گرايانه مردم را از حقوق طبيعيشان محروم كنيم
متاسفم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
متاسفم برای همه مسعولا عقب مانده ی قزوین همین کار هارا میکنید که استان قزوین بیشتر افسرده را در خود جا داده همان بود که یک بار از محسن یگانه در خواست کنسرت در قزوین را کردند که گفت قزوین شهر است ؟؟؟ متاسفم یاعلی
سمیه
|
-
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
اگر درخواست خود مردم قزوین این بوده که در کنسرت ها اختلاط نباشد خودشان در زمان حضور در کنسرت این را رعایت خواهند کرد شما چرا خودتان را به زحمت می اندازید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار