معاون عمرانی استاندار قزوین گفت:‌ با توجه به تمدید شدن یک هفتگی محدودیت‌های کرونایی در ۵ شهرستان استان قزوین مجوزهای تردد صادر شده به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 03 December 2020

علی فرخزاد در آخرین جلسه کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: با توجه به تمدید شدن یک هفتگی محدودیت‌های کرونایی در 5 شهر استان قزوین مجوزهای تردد صادرشده به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های تردد در شهرهای با وضعیت قرمز استان قزوین همانند گذشته اعمال خواهد شد و منع آمد ‌و شد را در ساعت 9 شب تا 4 صبح خواهیم داشت و تردد بین شهری در استان قزوین هم در هفته آینده ممنوع خواهد بود.

فرخزاد با تاکید بر لزوم تسریع در صدور مجوزهای تردد از سوی فرمانداری و پلیس راه قزوین تصریح کرد: مجوزهای تردد از ساعت 9 صبح از طرف پلیس راه و راهور باید به دست فرمانداری‌ها برسد که بتوانیم با سرعت این مجوزها را تحویل مردم بدهیم و از طرفی همه مجوزهایی که از قبل صادر شده بود، یک هفته تمدید خواهد شد.

محور نسیم شمال از شنبه بازگشایی شود

رئیس کمیته کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان با اشاره به ممنوعیت تردد بین شهری در استان قزوین گفت: با توجه به اینکه تردد بین شهری در استان قزوین ممنوع شده است، جریمه صاحبان خودروهایی که در هفته نخست اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی توسط پلیس راه جریمه شدند، توسط دادستانی بخشیده خواهد شد.

فرخزاد با تاکید بر لزوم بازگشایی محور مواصلاتی نسیم شمال افزود: شهرداری قزوین باید این محور را از روز شنبه بازگشایی کند. ضمن اینکه جاده سلامت قزوین هم از فردا ساعت 7 صبح تا 9 شب مسدود خواهد شد و شهروندان قزوینی نباید به این جاده تردد کنند.

وی با بیان اینکه فقط برای 20 تا 30 درصد متقاضیان مجوز تردد صادر شده است، ادامه داد: همچنین در محورهایی که ممنوعیت تردد وجود دارد، باید تابلوهایی با عنوان «این محور دوربین‌های کنترل‌کننده تردد دارد» نصب شود تا مردم بدانند که در چه مسیرهایی نباید تردد کنند.

جاده سلامت روز جمعه مسدود است

فرماندار قزوین هم در ادامه این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری شهرداری قزوین برای اعمال محدودیت‌های و ممنوعیت‌های ترافیکی ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد: با توجه به اینکه جاده سلامت در روزهای اخیر به محل برف‌بازی عده‌ای از همشهری‌ها تبدیل شده بود که می‌تواند سبب انتقال ویروس کرونا شود، تصمیم گرفتیم که از ساعت 7 صبح جمعه 14 آذرماه این جاده را مسدود کنیم.

محمد شفیعی اضافه کرد: شهرداری قزوین از امشب باید پلاکاردهایی را در حد فاصل بین میدان سیدحسن نصرالله و فلکه شورا نصب کند تا مردم قزوین برای تردد به جاده سلامت در این محور ازدحام کنند.

وی ادامه داد: از بین 8 هزار تقاضای تردد واصل‌شده به فرمانداری شهرستان قزوین با کمتر از 1500 تقاضای تردد موافقت کرده‌ایم و سیاست ما برای صدور این مجوزهای تردد کاملاً انقباضی است. خوشبختانه پلیس راه هم همکاری خوبی با فرمانداری برای صدور مجوز تردد دارد و تا امروز مشکل خاصی در این حوزه نداشته‌ایم.

شفیعی ادامه داد: همچنین 6 نقطه مسدودشده مواصلاتی در شهر قزوین به قوت خود باقی است و شهروندان قزوینی باید مسیر عبور و مرور و رفت‌وآمد خود را با علم به ممنوعیت تردد در این محورها که پیشتر هم از طریق خبرگزاری‌ها در مورد آنها اطلاع‌رسانی کردیم، تنظیم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار