مدیر فنی تیم فوتبال شمس آذر قزوین
مدیر فنی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته برای جذب بازیکنان بومی و غیربومی، صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را هدف اصلی خود قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 30 November 2020

فیروز کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه به صورت برخط و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی، هدف ورود خود به فوتبال قزوین را تقویت فوتبال استان و صعود نماینده استان به لیگ دسته اول کشور دانست و گفت: در این راستا برای جذب بازیکنان بومی استان به موقع اقدام کرده‌ایم و فراخوان جذب بازیکنان جدید نیز منتشر شده است.

این مسوول با بیان اینکه تمامی بازیکنان جذب شده باید تست‌های لازم را سپری کنند، افزود: بازیکنان فوتبال استان در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند در تمرینات تیم فوتبال شمس آذر جهت اثبات خود شرکت کنند چون اصلی‌ترین هدف ما در این فصل صعود به لیگ دسته اول کشور است.

کریمی با اشاره به امکانات فوتبالی قزوین، گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های کم نظیری مانند ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان و ورزشگاه‌های معلم و رجایی در قزوین وجود دارد و همچنین اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان، همراهی مطلوبی دارند که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو برای رشد فوتبال استان بهره ببریم.

تیم فوتبال شمس آذر طی ۶ سال گذشته با نام کاسپین در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت که به دلیل کسب نتایج نامطلوب در این سال‌ها سرانجام در نیم فصل گذشته به سرمایه گذار جدید به نام شمس آذر واگذار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار