فرماندار آبیک گفت: رانندگان ۳۰۸ خودروی ناقض محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از سوی پلیس و دوربین‌های نظارتی جریمه و اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 29 November 2020

شهرام احمدپور  با اعلام این خبر افزود: تا شب گذشته ۷۴ خودرو به دلیل عدم رعایت منع تردد در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال قانون شده اند که جریمه ۶۱ خودرو یک میلیون تومانی و جریمه ۱۳ خودرو نیز ۵۰۰ هزار تومانی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک اضافه کرد: ۲۳۴ خودروی شخصی نیز به دلیل عدم رعایت منع مقررات تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرستان آبیک مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند که در مجموع ۳۰۸ خودروی متخلف، یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جریمه شده اند.

این مسئول گفت: از آغاز اعمال محدودیت های کرونایی به ۸۱۵ خودرو که سرنشینان آنان ساکن شهرستان آبیک نبودند اخطار و تذکر لازم داده و بازگردانده شدند اما جریمه نشدند.

فرماندار آبیک با اشاره به استقرار ایست و بازرسی‌ها در نقاط ورودی و خروجی این شهرستان، خاطر نشان کرد: ورودی‌های شهرستان آبیک از شرق شامل ورودی اتوبان و جاده گازرسنگ مسدود است و با همکاری نیروی انتظامی و راهور به شکل شبانه روزی نسبت به جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان اقدام لازم صورت می‌گیرد.

احمدپور ادامه داد: میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در حوزه های تجازی، بازرگانی و خدماتی در شهرستان آبیک طی هفت روز گذشته، ۹۸ درصد بوده و همچنین در روزهای گذشته ۶ واحد صنفی و ۲ آموزشگاه به دلیل عدم رعایت محدودیت ها پلمب شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار