مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: مردم خیر و نوع دوست استان با پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در طرح پازل همدلی این دستگاه مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 29 November 2020

علیرضا وارثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پویش در ۲ مرحله اجرا می شود،افزود: در مرحله اول این طرح، شاهد خرید ۱۳ هزار و ۳۳۰ قطعه پازل از سوی مردم و خیران استان بودیم.

وی افزود: در مرحله نخست این طرح تعهد استان قزوین یک میلیارد ریال بود اما ۳۰۰ میلیون ریال علاوه بر این میزان جمع آوری شد.

این مسوول با اشاره به اینکه برای تحقق مرحله دوم این طرح  ۲ میلیارد ریال باید جمع آوری شود، گفت: امیدواریم مردم خیر و نوع دوست استان قزوین یکبار دیگر در حمایت از نیازمندان و کاهش مشکلات آنها سنگ تمام بگذارند.

وارثی اضافه کرد: طرح پازل همدلی به همت بهزیستی کشور با شعار "قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود" و با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجوی این سازمان طراحی شده که با حضور خیران در استان ها و خرید این پازل ها این طرح در حال تکمیل است.

وی اظهار داشت: طرح پازل همدلی بزرگترین پویش و ماندگارترین اقدام در راستای تامین نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند کشور است.

این مسوول همچنین گفت: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردم نهاد است که خیران استان با مشارکت در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان بهزیستی به عنوان بازوان بهزیستی عمل می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه قیمت هر قطعه پازل در این طرح ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است،افزود: قطعات این پازل به همت مشارکت‌های مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

این مسوول گفت: علاقه مندان می توانند جهت مشارکت در این طرح به سایت puzzlehamdeli.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار