یاد و خاطره ی دانشمند هسته ای ایران شهید والامقام محسن فخری زاده همچنان در خاطر مردم دلسوز و انقلابی ایران خواهد ماند و دشمن بداند تلاش های کورکورانه هیچ ابرقدرتی استواری ملت شریف ایران را نمی لرزاند.
کد خبر: ۹۲۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 29 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه نماینده عالی دبیر کل اتحادیه جوانان جهان اسلام در استان کرمانشاه طی بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت دانشمند بزرگ محسن فخری زاده، ترور وی را محکوم کرد.

در متن بیانیه چنین آمده:

شهادت دانشمند بزرگ هسته ای شهید محسن فخری زاده را به پیشگاه امام عصر {عج}، مقام معظم رهبری، خانواده داغدیده آن شهید بزرگ و هموطنانم تسلیت عرض می نمایم.

دشمن در شرایطی مجددا به کشتار و ترور سرمایه های علمی کشور دست می زند که شاهد استواری ملت در برابر ده ها نوع از تحریم ها و هجوم ویروس منحوس کرونا است، ملت همیشه بیداری که در سخت ترین شرایط قاطعانه در مقابل توطئه های دشمن ایستادند و اعلام کردند " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" این جمله که به مذاق بسیاری از توطئه گران و منافقان خوش نمی آید همواره چراغ راه و آرمانی مستحکم در مقابل ناملایمتی های آمریکای جهانخوار است.

امروز که تحریم های کمر شکن و فشارهای اقتصادی بیش از پیش خودنمایی می کند و اثری از خشم و جوشش ناهنجار در مملکت اسلامی به چشم نمی خورد کشتار بزرگان و دانشمندانی چون محسن فخری زاده دستاویز ابتر ماندن نقشه های شوم دشمن است تا با یادآوری خاطراتی از شهادت دانشمندان بزرگی چون مصطفی احمدی روشن و مجید شهریاری، بار دیگر به ملت ایران یادآور شوند که این حملات کورکورانه نه تنها کاری از پیش نمی برد بلکه قدرت و اطمینان خاطر ملت برای تحرک و تلاش بیشتر را هموار می کند.

امروز ملت ایران با قدرت در مقابل توطئه دشمن ایستاده و با صبر و تکیه بر ثروت عظیمی از سرمایه های انسانی امیدوار به پشت سر گذاشتن تمهیداتی است که با عنایت الهی سایه ی ویروس منحوس کرونا را کمرنگ کرده و حرکت به سمت توسعه را هموار تر کند.

همانطور که مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامیدند موظفیم با گذر کردن از بحران های این چنینی و مرور تاریخ انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس که سراسر ترور و کشتار و کوردلی دشمن است با مجاهدت در راه وطن، مسیر حرکت شهدایی چون محسن فخری زاده را پیش گرفته و این بار محکم تر بر اعتقاد قلبی مان مبنی بر ناتوانی دشمن در توقف اهدافمان، پافشاری کنیم. 

                     

                                 و من الله توفیق
                                 رحمت جلیلیان
   نماینده عالی اتحادیه جوانان جهان اسلام در استان کرمانشاه

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار