رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : بر اثر واژگونی یکدستگاه تریلی قسمتی از جاده ایلام - مهران در مسیر بانروشان مسدود شده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 29 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: بامداد امروز بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت سرعت مطمئنه از سوی راننده  یک دستگاه تریلی در جاده ایلام به مهران  منجر به واژگونی شده و قسمتی از جاده را مسدود کرده است.

وی افزود: نیروهای فعال پلیس راه با همکاری راهداری استان در حال بازگشایی محور هستند و تردد برای وسایل نقلیه در این مسیر عادی و روان گزارش می شود.

فرمانده پلیس راه استان ایلام یادآور شد : خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفاتی در پی نداشته است.

همتی زاده تاکید کرد: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در کلیه محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است و مشکل خاصی در سطح جاده ها وجود ندارد .

وی اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید صبر و حوصله در رانندگی را رعایت کرده و از ارتکاب تخلفاتی که منجر به حوادث ترافیکی می شود خودداری کنند.

شهرستان مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در ۱۱ کیلومتری این شهر مهمترین کانون تردد زائرین عتبات عالیات است که سالانه بیش از سه میلیون زائر از این مسیر به شهرهای مذهبی عراق سفر می کنند که بخش قابل توجهی از این زائران در ایام منتهی به اربعین از مرز مهران تردد می کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار