جلیل بالایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به بارش های پیش رو، ستاد مدیریت بحرانِ کرمانشاه آمادگی کامل برای بروز هرگونه مشکلی را دارد.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 28 November 2020
جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: هفته گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران در استان تشکیل شد تا آمادگی کامل برای مدیریت هرگونه بحران احتمالی در نیروها ایجاد شود.
 
وی افزود: بارش ها در استان نهایتا تا حد ۶۰ میلی متر است و عمده ی بارش ها برای استان ها ایلام، خوزستان و لرستان پیش بینی شده است اما با وجود همه ی این موارد با دستور استاندار تمام مدیران کل باید در محل کار خود حاضر باشند و اجازه  مرخصی ندارند و هم اکنون نیز تمام مدیران کل، شهرداران و فرمانداران در محل کار خود حاضرند و برای مدیریت سیلاب های احتمالی در حالت آماده باش هستند‌.
 
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: در برخی نقاط و محله های قدیمی شهر کرمانشاه، خصوصا منطقه یک شهرداری و کمربندی مشکلاتی جهت دفع آب های سطحی داریم و به این منظور در روزهایی که امکان ایجاد سیلاب وجود دارد ماشین های آتش نشانی و شهرداری را در این مناطق مستقر می کنیم تا به محض تشکیل سیلاب مشکل آب گرفتگی را حل کنند.
 
این مسئول تصریح کرد: با توجه به شروع بارش ها هم اکنون امکان انجام عملیات عمرانی در مناطقی که دچار مشکل هستند وجود ندارد و به همین دلیل برای دفع آب های سطحی ناچاریم با کمک آتش نشانی و شهرداری به صورت مقطعی این موضوع را مرتفع کنیم تا با مساعد شدن شرایط مشکل را به صورت ریشه ای حل کنیم.
 
بالایی در پایان تاکید کرد: هم اکنون ماشین های شهرداری و آتش نشانی در محل های حادثه خیز از نظر سیلاب مستقر هستند تا به محض ایجاد هرگونه بحران آن را مدیریت و کنترل کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار