مسئول بسیج فرهنگیان گفت: همانطور که عنوان مدافعان سلامت برای کادر درمان فراگیر شد، عنوان مدافعان علم و تربیت نیز باید در فضای رسانه ای فراگیر شود تا ذره ای از زحمات معلمان جبران شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 24 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهرام حسین آبادی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در جلسه‌ پویش لبخند کمک های مومنانه آموزش و پرورش که با حضور مسئول بسیج فرهنگیان استان و مسئول بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه ورود معلمان به عرصه آموزش مجازی قابل تقدیر است افزود: با توجه به بیماری کرونا، آموزش دروس به دانش آموزان به اجبار باید به صورت مجازی صورت می گرفت و معلمانی که هیچ گونه آموزش خاصی برای اینگونه تدریس ندیده بودند با تلاشی روز افزون به میدان آمدند و نگذاشتند خلاء آموزشی ایجاد شود.
وی یادآورشد: تغییر یکباره‌ی روش آموزشی کار دشواری است و این سختی برای معلمی که چندین سال از روش های آموزش حضوری استفاده کرده و آشنایی کمی با فضای مجازی دارد، کار سخت تری است که معلمان ما به خوبی از عهده آن برآمدند و نیاز است از تلاش آنان قدردانی شود.
حسین آبادی با اشاره به ضعف هایی که در آموزش مجازی وجود دارد، گفت: بدون شک هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را پر نمی کند و از ضعف های آموزش مجازی مطلع هستیم و برای برطرف شدن مشکلات تلاش خواهیم کرد.
همچنین در این جلسه، سرهنگ گل محمدی مسئول بسیج فرهنگیان استان با اشاره به مرحله سوم نهضت کمک مومنانه وزارت آموزش و پرورش که با مسئولیت سازمان بسیج فرهنگیان برگزار می شود، گفت: در این مرحله که تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، دو بخش قدردانی از زحمات معلمان و تکریم آنان و اهتمام به فعالیت های پرورشی با توجه به آموزش مجازی مورد نظر قرار دارد.
وی افزود: در این پویش که با هشتگ مدافعان علم و تربیت دنبال می شود از فعالیت های پرورشی و تجارب برتر مربیان پرورشی در سطح استان بهره خواهیم برد و این تجارب برتر برای سایر مربیان پرورشی در سطح مدارس کل کشور منتشر خواهد شد تا از این ایده ها استفاده کنند.
گل محمدی اضافه کرد: در طول چند ماه گذشته که کرونا به اجبار آموزش مجازی را جایگزین آموزش حضوری کرده است، معلمان سراسر کشور مجاهدت های فراوانی داشتند و همانگونه که کادر درمان با حضور در خط مقدم جبهه سلامت، یک روز هم از وظیفه خود کوتاهی نکردند، مربیان و معلمان نیز با تلاش و مجاهدت خود در عرصه تعلیم و تربیت نگذاشتند حتی یک روز تعلیم و تربیت در سطح کشور تعطیل شود بنابراین همانطور که عنوان مدافعان سلامت برای کادر درمان فراگیر شد، عنوان مدافعان علم و تربیت نیز باید در فضای رسانه ای فراگیر شود تا ذره ای از زحمات آنان جبران شود.
همچنین سرهنگ غلامی مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی با اشاره به ۴ مرحله پویش کمک مومنانه توسط این سازمان، گفت: در طول این ۴ مرحله، در مجموع صد میلیون تومان کارت هدیه از سوی بنیاد علوی به دانش آموزان نیازمند کمک و همچنین ۷۰۰ تا ۸۰۰ بسته معیشتی میان آنها و خانواده هایشان توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار