ماشاء‌الله پروین در گفتگو با تابناک:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:در راستای اجرای پروژه کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ)، تاکنون مشخصات بیش از ۹۷ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه در سامانه سناد ثبت شده است.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 24 November 2020

کرمانشاه در سامانه

 ماشاء‌الله پروین در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بعد از اتمام پایش قد و وزن تمامی دانش‌آموزان استان، مرحله مداخلات فعالیت بدنی و تغذیه‌ای، آموزش مشاوره‌ای و نظارت بر افزایش فعالیت‌های حرکتی و کنترل تغذیه ( توانمند سازی و ترغیب دانش‌آموزان در مدیریت وزن و ارائه باز خوردهای لازم) در جهت کاهش و کنترل وزن دانش‌آموزان دارای اضافه وزن و چاق انجام خواهد شد.

وی افزود: این پروژه با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم در سه مرحله (سنجش اولیه، انجام مداخلات فعالیت بدنی و تغذیه ای و سنجش ثانویه) با همکاری عوامل مدرسه (مدیران، معاونان، دبیران، آموزگاران پایه، دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی و مراقبین سلامت مدارس) اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: از ابتدای اجرای پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان، با عنایت به درصد آمار ارسالی وزارت متبوع، استان کرمانشاه با ثبت بیش از 97 درصد اطلاعات مربوط به قد و وزن دانش‌آموزان در سامانه" سناد" همچنان در رتبه اول کشور قر ار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار