مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: چهار هزار و ۷۰۲ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از سوی شهروندان قزوینی در قالب طرح پائیزه کتاب ۹۹ از کتاب فروشی‌ها خریداری شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 22 November 2020

محمدحسین اسماعیلی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ۱۱ کتاب‌فروشی از استان قزوین، در پاییزه کتاب ۹۹ فعالیت داشتند که بابت فروش خود ۳۷۶ میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

وی به جزییات طرح پائیزه فروش کتاب در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: ۹ کتابفروشی‌ در مرکز استان و ۲ کتابفروشی در شهرستان البرز در این طرح مشارکت داشتند که امیدواریم تا در طرح زمستانه امسال تعداد بیشتری کتابفروشی در طرح شرکت کنند.

اسماعیلی ادامه داد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با بیان اینکه نقش مطالعه و کتابخوانی در رشد و بالندگی جامعه بر کسی پوشیده نیست،افزود: هر چه قدر بتوانیم به ترویج این فرهنگ کمک کنیم، به فرهنگ و ارتقای دانش جامعه خود کمک کرده ایم.

طرح پاییزه کتاب ۹۹  از ۲۴ آبان همزمان با هفته کتاب آغاز و  تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار