با مشارکت کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب 50 دستگاه لپتاپ به دانش‌آموزان یتیم کهگیلویه اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 22 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور امام جمعه، رئیس کمیته امداد و آموزش و پرورش و مسؤول خیریه عترت بوتراب 50 دستگاه لب‌تاپ به دانش‌آموزان یتیم زیر پوشش کمیته امداد اهدا شد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین اظهار داشت: نهادهای حمایتی و مؤسسه‌های خیریه در شرایط دشوار کرونایی حس انسان دوستانه و تقوای دینی خود را نسبت به دستگیری نیازمندان به نمایش گذاشتند.
امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: خیرین نشان دادند بازوی حمایتی مستمندان هستند و نقش‌آفرینی می‌کنند.
وی با اشاره به یتیم‌نوازی در نگاه اهل بیت(ع) تصریح کرد: احادیث و روایات به نیکی و مهربانی کردن به ایتام تأکید دارند.
عبدالخالق آرامش‌دوست با بیان اینکه برنامه‌های کمیته امداد بر اساس محورهای تدوینی در حال اجراست گفت: این نهاد برای اجرای برنامه‌ها علاوه بر جذب منابع دولتی از ظرفیت خیرین و کمک‌های مردمی استفاده می‌کند.
رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: 613 یتیم زیر پوشش این نهاد قرار دارند که چتر حمایت 900 حامی را بر سر دارند و به طور میانگین ماهیانه 200 هزار تومان به هر یتیم پرداخت می‌کنند.
وی از خدمات مؤسسه خریه عترت بوتراب در حمایت از ایتام قدردانی کرد و افزود: با همکاری این مؤسسه 50 دستگاه لب تاپ به ارزش 10 میلیارد ریال تهیه و در اختیار دانش‌آموزان یتیم قرار می‌گیرد.
آرامش دوست تصریح کرد: خیریه عترت بوتراب از 250 دانش‌آموز یتیم حمایت می‌کند.
این مسؤول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 11 میلیارد ریال درآمد نقدی و کالا با رایزنی خیرین و کمک‌های مردمی برای ایتام جذب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار