کامران هزارخانی در گفتگو با تابناک:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت:اقدامات خوبی توسط سازمان بسیج سازندگی جهت رفاه و بهبود وضعیت استان صورت گرفته که این اقدامات همچنان ادامه دار خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 21 November 2020

کامران هزار خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته ی بسیج گزارشی از عملکرد و فعالیت ها صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی ارائه نمود: ۱۴ فعالیت مختلف که شامل فعالیت های عمرانی و سازندگی مانند احداث و تعمیر مسجد، آب رسانی و تصفیه ی کانال روستایی، احداث غسال خانه، پل روستایی، تکمیل مدرسه، اشتغال زایی، احداث کانال کشاورزی، احداث و تکمیل مجموعه ی ورزشی و خانه ی معلم است.

وی ادامه داد: پروژه ی منابع طبیعی که در راستای آبخیزداری و حفظ منابع طبیعی بوده توسط همکاران انجام شده، همچنین احداث و تکمیل سرویس بهداشتی را در برنامه های خود داشته ایم و بالغ بر ۱۲هزار و۳۰۰ پروژه را در طول این یک دهه با اعتبار حدود ۱۱۲ میلیارد تومان در بسیج سازندگی انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی به اقدامات صورت گرفته در حوزه ی اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: یک دهکده ی اقتصادی مقاومتی در جاده ی بیستون به سنقر واقع در روستای برناج احداث کرده ایم که بالغ بر ۲۲ واحد فعال اشتغال زایی در راستای اشتغال پایدار و تامین نیازهای فردی راه اندازی شده، این ۲۲ کارگاه بالغ بر ۱۰۰ نفر اشتغال زایی داشته و در صدد افزایش این ظرفیت ها هستیم.

وی تصریح کرد: به واسطه ی بیماری کرونا مشکلاتی برای مردم به وجود آمد که با مجموعه ی بسیج سازندگی در این راستا اقدامات و خدماتی از جمله ضدعفونی کردن مساجد، اماکن مذهبی، مدارس، معابر و اماکن عمومی، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی و آموزش چهره به چهره ی عمومی، فعال سازی کارگاه های تولید ماسک و دستکش، توزیع سبد معیشتی با کمک سپاه و خیرین در سطح استان صورت گرفته است.

وی تعداد بسته هایی که تا به امروز در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گرفته را بالغ بر ۱۹۶ هزار بسته به ارزش ۵۱ میلیارد تومان دانست و گفت: در هفته ی بسیج هم کار توزیع بسته ها را ادامه خواهیم داد و بر اساس پیش بینی ها همزمان با سالروز تشکیل بسیج توزیع ۱۵ هزار بسته را در دستور کار قرار داده ایم.

هزارخانی در پایان از توزیع ۳ هزار و ۶۰۰ بسته گوشت گوساله و گوسفندی و ۵۰ هزار بسته گوشت مرغ در ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: در دهه ی ولایت با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و توزیع غذای گرم به تعداد ۱۶۵ هزار پرس و در کنار آن تامین ۲۸ سری جهیزیه از محل منابع خیرین و منابعی که در اختیار سپاه بود را داشتیم با امید به اینکه خداوند ویروس منحوس کرونا را هر چه سریع تر دفع کند تا بتوانیم با فراغ بال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار