معاون امور شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اشتهارد خواست تا پایان آبان ماه جاری نسبت به تکمیل پرونده های خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 18 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» بهزاد رسولی زاده گفت: متقاضیان می بایست با مراجعه به  سامانه www.tem.murd.ir مدارک خود را  تا ۳۰ آبان ماه جاری بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: همچنین این افراد  با در دست داشتن اصل مدارک به بنیاد مسکن شهرستان کرج به نشانی کرج – چهارر اه دانشکده بعد از دانشکده کشاورزی مراجعه نمایند.
رسولی زاده  گفت: عدم مراجعه به سایت و تکمیل پرونده و حضور در بنیاد مسکن کرج به منزله انصراف تلقی شده و متقاضی جدیدی جایگزین می شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مجری طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای کم جمعیت کشور است .

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد، این شهرستان به واسطه استقرار ۲ شهرک بزرگ صنعتی دارای جمعیت کارگری بوده که تامین مسکن برای کارگران صنایع در اشتهارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیش از ۲ هزار و۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر شهرستان اشتهارد فعال است که در این صنایع بیش از ۲۶ هزار نفر مشغلول به کار هستند. 

طرح اقدام ملی مسکن با هدف تامین مسکن کارگران و سایر قشرهای مردم در شهرستان اشتهارد پس از تکمیل پرونده متقاضیان اجرایی می شود.

اکنون تعداد زیادی از کارگران شهرک های صنعتی شهرستان اشتهارد به دلیل نبود مسکن دراین منطقه بین اشتهارد و شهرستان های دیگر استان البرز و شهرستان بوئین زهرا استان قزوین رفت وآمد می کنند که با مخاطرات و هزینه های زیادی برای آنان همراه است.

همچنین مشکل مسکن در شهرستان اشتهارد سبب شده تا بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه شوند که طبق گزارش رسمی استانداری البرز، این صنایع نیازمند جذب بیش از پنج هزار نفر نیروی کار هستند.  

قرار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تعداد متقاضیان ثبت نام شده ، واحد مسکونی در این شهرستان احداث کند هر چند که تاکنون شمار ثبت نامی ها اعلام نشده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار