اکبرزاده شهردار خوی گفت : پروژه احداث زمین ورزشی چند منظوره طوبی با اعتبار ۷ میلیارد ریال در خوی به اتمام رسید .
کد خبر: ۹۱۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳ 18 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به نقش و اهمیت ورزش در جامعه گفت : برنامه ریزی، حمایت و تدوین راه کارهای تاثیر گذار در توسعه ورزش همگانی می تواند نشاط اجتماعی را در پی داشته و موجب کاهش بخشی از ناهنجاری های اجتماعی باشد.

شهردار خوی افزود: تاکنون پروژه های مختلف عمرانی با زیرساخت ورزشی– فرهنگی از سوی شهرداری اجرا شده و هر سال تلاش می شود تا بخشی ازاقدامات عمرانی به توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهر اختصاص یابد.

وی یادآوری کرد: وجود استعدادها و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی نشانگر وجود زمینه لازم برای رشد و توسعه ورزش های قهرمانی، حضور موفق تر در عرصه های ملی و فراملی و توسعه ورزش های همگانی است که می بایست فضاهای ورزشی شهر خوی نیز در راستای تحقق این امر ایجاد و بهسازی شود.

شهردار خوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ایجاد تاسیسات و مجموعه های ورزشی و تفریحی، احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی ، ایجاد فضای ورزشی در تخته پل، ملاباغی و روبروی اداره خدمات شهری از جمله پروژه های عمرانی است که با کاربرد فرهنگی ورزشی در دست اجراست.

اکبرزاده تاکید کرد: پروژه زمین ورزشی چند منظوره طوبی طی ماه جاری به اتمام رسیده و در این مجموعه زمین های مختلف فوتبال، والیبال، بدمینتون، تنیس، بسکتبال و اسکیت برای استفاده شهروندان در منطقه کم برخوردار تخته پل با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال احداث شده است.

وی اضافه نمود: مساحت کلی این مجموعه ۱۲۳۰۰ متر مربع شامل ۲ پاریکنگ اختصاصی به متراژ ۱۷۲۰ متر مربع، زمین اسکیت به متراژ ۱۰۷۰ متر مربع، زمین هندبال به متراژ ۱۲۲۰ متر مربع ، زمین والیبال و تنیس به متراژ ۱۵۱۰ متر مربع، زمین بسکتبال به متراژ ۱۰۸۰ متر مربع و سوله ورزشی به متراز ۲۵۰۰ متر مربع می باشد که اقدامات مختلفی همچون زیباسازی و رنگامیزی، ایجاد فضای سبز و نصب لوازم ورزشی و ست های ورزشی از دیگر اقداماتی است در این مجموعه صورت گرفته است.

شهردار خوی افزود: ۶۵۰ متر مربع سنگ فرش، ۸۲۶۰ متر مربع آسفالت ریزی و ۱۲۶۰ متر مربع جدول گذاری در این مجموعه صورت گرفته است.

اکبرزاده افزود: احداث دو زمین چمن مصنوعی فوتبال، ایجاد مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان با امکانات و تجهیزات مختلف برای رشته های متنوع ویژه بانوان، احداث مسیرهای دوچرخه سورای و پیاده راه سازی در مسیر بلوار شهید شرفخانلو به طول ۲ کیلومتر، تجهیز پارکهای سطح شهر به لوازم و اسباب ورزشی، ایجاد فضاهای ویژه پیاده روی در پارکهای سطح شهر، احداث پارک سلامت با فضاهای مناسب برای ورزش های مختلف خانوادگی و فردی، مشارکت و حمایت از برگزاری مراسم های پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری اولین دوره همایش دوچرخه سواری خانواده با حضور گروه های رکاب زنی و خانواده های دوستدار ورزش از جمله اقداماتی است که در حوزه توسعه ورزش و فضاهای ورزشی از سوی شهرداری انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار