شرکت Canalys فهرستی از ۱۰ تلفن هوشمند پرفروش این سه‌ماهه را منتشر کرده که نام آیفون ۱۱ در صدر آن دیده می‌شود. پرچمدار ۲۰۱۹ اپل با فروش بیش از ۱۶ میلیون دستگاه در رده نخست و آیفون SE 2020 در رده دوم قرار گرفته‌اند. گفتنی است که تاخیر در عرضه سری آیفون ۱۲ باعث شد این محصولات در فصل سوم ۲۰۲۰ حضور پیدا نکنند و برای مشاهده اثر آن‌ها بر بازار موبایل باید منتظر گزارش‌های فصل چهارم باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 14 November 2020
به گزارش تابناک فارس: بازار موبایل پس از طی دو فصل سخت و نزولی بالاخره توانست در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ به شرایط مناسب‌تری برسد، و سامسونگ هم موفق شد تا با پشت سر گذاشتن هوآوی دوباره جایگاه نخست بزرگ‌ترین فروشندگان موبایل را در دست بگیرد. در این دوره شیائومی هم با پیشی گرفتن از اپل به جایگاه سوم این فهرست رفت.
 
سه تلفن هوشمند برتر اندرویدی به ترتیب گلکسی A21s، گلکسی A11 و گلکسی A51 بودند. گلکسی A21s با فاصله بسیار کمی در رده سوم قرار گرفته و با باتری بزرگ ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود گزینه جذابی برای طرفداران گوشی‌های بادوام است. این دستگاه دوربینی چهارگانه دارد و با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. سامسونگ دو گوشی دیگر هم در رده هشتم و دهم دارد که گلکسی A31 و گلکسی A01 Core هستند.
 
سه موبایل باقی‌مانده این فهرست را محصولات شیائومی تشکیل می‌دهند که شامل ردمی نوت ۹ / ردمی 10X 4G (رده ششم)، ردمی ۹ (رده هفتم) و ردمی 9A (رده نهم) است. با توجه به این‌که نام شیائومی وارد فهرست سه فروشنده بزرگ موبایل شده، عجیب نیست که نام سه تلفن هوشمند این شرکت را در فهرست حاضر می‌بینیم.
 
 
 
برچسب ها: گوشی ، سامسونگ ، اپل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار