سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: از روز گذشته که ممنوعیت فعالیت تاکسی ها و ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت شش بعدازظهر در دستور کار قرار گرفت، مطابق با بررسی های به عمل آمده بیش از ٨٠ درصد تاکسی ها در شهر تردد نداشتند.
کد خبر: ۹۱۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 11 November 2020

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:ممنوعیت فعالیت تاکسی ها و ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت 18 به بعد آغاز شداطلاع رسانی لازم در این خصوص از طریق پیامک، بنر و ارائه تذکرات لازم از طریق گشت صورت گرفته است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا برابر با ابلاغیه ستاد ملی کروناتعطیل است و همگام با سایر صنوف با گسترش بیماری مقابله می کند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه تصریح کرد: برنامه تاکسیرانی به عنوان مجری این طرح مجری این طرح منع تردد کلیه تاکسی ها منهای تاکسی های فرودگاه به دلیل شرایط خاص کاری آن ها است، اما اولین اصلی حمل و نقل سطح شهر می باشد.

این مسئول با بیان اینکه این طرح از ٢٠ آبان ماه لغایت ٢٠ آذر ماه در کلیه کلان شهرها اجرایی می شود، بیان داشت: مطابق با بررسی های به عمل آمده از شب گذشته همزمان با شروع اجرای طرح بیش از ٨٠ درصد تاکسی ها تردد نداشتند.

سلیمانی با تاکید اینکه این طرح به منظور حفظ سلامت عمومی اجرایی می شود، ابراز داشت: نظارت های ما از طریق گشت ها انجام می شود همچنین ضابطین نیروی انتظامی و پلیس راهور هم بر این موضوع نظارت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار