با پایان فصل جاری فوتبال باشگاهی چین، مرتضی پورعلی‌گنجی به پایان قراردادش می‌رسد و حالا پرسپولیس می‌تواند حداقل برای یک نیم فصل هم که شده، این مدافع مستحکم را جذب کند تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بتواند جای خالی شجاع خلیل زاده را پر نماید.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 11 November 2020

سوپر لیگ فوتبال چین امروز به پایان خواهد رسید و ملی پوش ارزنده فوتبال ایران نیز آزاد می‌شود و این فرصت خوبی برای پرسپولیسی‌هاست.

به گزارش تابناک ورزشی، همزمان با پایان فصل جاری فوتبال باشگاهی چین، مرتضی پورعلی‌گنجی به پایان قراردادش می‌رسد و حالا پرسپولیس می‌تواند حداقل برای یک نیم فصل هم که شده، این مدافع مستحکم را جذب کند تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا،  بتواند جای خالی شجاع خلیل زاده را پر نماید.

در فضای مجازی هواداران پرسپولیس به شدت خواهان جذب پورعلی گنجی برای تقویت خط دفاعی افت کرده پرسپولیس شده‌اند ولی نکته مهم رقم قرارداد چنین بازیکنانی است که با دستمزدهای نجومی فوتبال قطر و چین خو گرفته و بعید است توان پرسپولیس برای جلب رضایت مالی این مدافع که خودش بارها گفته که علاقمند به پوشیدن پیراهن سرخپوشان تهرانی است، کافی باشد.

پایان لیگ چین، پورعلی‌گنجی به پرسپولیس می‌آید؟

بهرحال پرسپولیس گزینه های زیادی ندارد و باید آخرین شانس هایش برای جذب یک مدافع شش دانگ برای بازی حساس فینال دا بیازماید.

تیم گل محمدی این روزها در پست مهاجم هم دنبال یک بازیکن بزرگ می‌گردد اما مذاکرات پرسپولیس با قوچان نژاد بدلیل عدم رضایت همسرش، خوب پیش نرفته است تا قرمزها جای خالی امیری و پهلوان به دلیل محرومیت اخطاری و نبودن علیپور و ترابی به دلیل جدایی فسخ قراردادی را حس کنند. حالا تنها مهاجم نوک پرسپولیس ، مهدی عبدی جوان است. عیسی آل کثیر نیز در بدترین زمان ممکن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شش ماه محروم شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار