غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تانباک:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: نظارت ها باید تشدید و به صورت مستمر در سطح شهرستان انجام گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 10 November 2020

غلامرضا مرتضویی در گفتگو با  خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : تیم های بازرسی متشکل از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن و اتاق اصناف در سطح شهرستان فعال هستند که جلساتی در روز های گذشته به صورت مستمر به جهت افزایش نظارت ها و هماهنگی های مربوطه تشکیل شده است.

فرماندار سنقروکلیایی ضمن تقدیر از همکاری خالصانه اصناف شهرستان در اجرای تصمیمات ستاد مدیریت کرونا بیان داشت: در طول یک ماه گذشته بیش از ۶٠٠ مورد بازرسی در سطح بازار توسط تیم بازرسی انجام گرفته و ۴٣ پرونده برای متخلفین تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی افزود: خوشبختانه تا به این لحظه کمبودی در تهیه و تامین کالاهای اساسی در سطح بازار وجود نداشته اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از مواقع در توزیع کالاها تجمعاتی مقطعی و محدود ایجاد شد که با همکاری مردم و حضور کارشناسان تیم های بازرسی رفع گردید.

وی اظهار داشت: چرخه تولید در تمامی زمینه ها به صورت زنجیره ای به هم متصل هستند و اجرای تحریم های ظالمانه بر علیه کشور ما و از طرفی هم قاچاق، بی تاثیر بر این چرخه نیست و بی شک سختی هایی را هم برای جامعه و مردم به همراه دارد.

مرتضوی افزود: ممنوعیت حمل دام به سایر شهرها در سطح شهرستان با نظارت دقیق نیروی انتظامی و دامپزشکی در حال اجرا است و بدون مجوز اداره دامپزشکی حمل دام قاچاق محسوب می شود و با متخلفین برخورد قضایی خواهد شد.

فرماندار سنقروکلیایی همچنین ضمن تاکید تشدید و استمرار نظارت بر قیمت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی از مردم خواست همراهی و همکاری بیشتر و جدی تری را با تصمیمات ستاد کرونا به جهت حفظ سلامت جامعه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار