سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی 24 ساعت گذشته 459 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 08 November 2020

به گزارش تابناک تبریز، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۲۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۷۱۲ نفر از آنها بستری هستند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۸۲ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵۲۰ هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۵۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون پنج میلیون و ۲۲۴ هزار و ۲۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار