معاون بازرسی سازمان صمت ایلام از انجام ۴۵۶ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، غیر صنفی و بنگاه های اقتصادی در سطح استان طی هفت ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 07 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عزت‌اله عبدخانی اظهار کرد: این گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان و در قالب طرح‌های مختلف انجام گرفته است.

وی هدف از برگزاری این ‌گشت‌ها را پیشگیری بهنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام حسب وظیفه ذاتی خود با برقراری تعامل با سایردستگاه‌ها و اتحادیه‌های صنفی ذیربط از ابتدای امسال تاکنون اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان نموده است.

معاون بازرسی سازمان صمت ایلام افزود: در این مدت تعداد ۱۷۷۹مورد پرونده تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق، عرضه خارج از شبکه و... تشکیل شده است.

عبدخانی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۱۰۲ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی از جمله دادستانی، ادارات کل تعزیرات حکومتی، استاندارد، غله، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، دخانیات، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان‌، نیروی انتظامی، دادگستری، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، فرمانداری‌ها با سازمان صمت استان همکاری داشته‌اند./ع

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار