امید حاج محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه گفت:در بازدید و بازرسی بهداشتی از یک شرکت واقع در شهرک صنعتی قزانچی استان بیش از ۳۳۰ کیلو گرم فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف شامل ۲۳۷ کیلوگرم گوشت منجمند دیفراست و ۹۵ کیلوگرم گوشت کشتارغیر مجاز و غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 05 November 2020

امید حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:کشف و ضبط این مقدار گوشت غیر بهداشتی طی چند روز گذشته با همکاری نیروی انتظامی و اداره کنترل و پیشگیری از جرائم شهری شهرداری انجام شده است که جای دارد از عملکرد دقیق و تخصصی آن‌ها تشکر کنیم.

وی افزود: در شرایطی که نیاز شهروندان  به تهیه فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی حساس‌تر از اوقات دیگر است و نیرو‌های دامپزشکی به بازدید‌های مستمر و صد البته سر زده اقدام می‌کنندوگوشت‌های فاسد و غیر بهداشتی جهت معدوم سازی به کارخانه پودر گوشت ارسال شد.


مدیر کل دامپزشکی کرمانشاه افزود: در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا کارشناسان این اداره کل بطور مستمر و با دقتی بیش از پیش به بازدید‌ها و بررسی‌های بهداشتی خود ادامه میدهند تا گوشت‌های احتمالی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف را کشف و از ورود به سفره شهروندان حذف نمایند. وی ادامه دارد کار جهادی پرسنل و کارشناسان دامپزشکی در راستای تضمین سلامت غذایی جامعه شایسته تقدیر است و در این راستا با احدی مماشات نداریم.

حاج محمدی تاکیدکرد: از آنجا که کشتار غیر اصولی و نیز مصرف گوشت‌های فاقد مهر سلامت دامپزشکی می‌تواند منجر به شیوع و گسترش بیماری‌های مشترک شود، لذا توصیه می‌شود تا همشهریان گرامی گوشت مورد نیاز خود را تنها از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در هنگام خرید از وجود مهر و برچسب معتبر اطمینان حاصل نمایند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در پایان گفت:مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار