مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای اولین بار در استان قزوین کنترل بارنامه از مبداء امکان پذیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 04 November 2020

جواد حق لطفی با اشاره به اجرای طرح کنترل بارنامه از مبدا در استان قزوین برای اولین بار اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت از صاحبان کالا و رانندگان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با این اقدام زمینه کنترل بارنامه کامیون‌های حامل مواد اولیه و کالاهای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک کاسپین در حین کنترل اطلاعات ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگه داری کالا فراهم شد.

حق لطفی ادامه داد: بارنامه به عنوان سندی که از سوی مؤسسه حمل و نقل صادر و مشخصات کامل کالا اعم از نوع و وزن و تعداد و نام و نشانی گیرنده و فرستنده کالا در آن قید می‌شود نقش مؤثری در جلوگیری از قاچاق کالا و ورود دلالان به چرخه قانونی توزیع کالا دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه حمل بار بدون بارنامه تخلف محسوب شده و ممنوع است گفت: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان قانونمند در صورت مشاهده این تخلف بر اساس قانون با آنها برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: صدور بارنامه به تقسیم عادلانه حمل بار بین رانندگان کمک می‌کند و بر همین اساس نیز همکاری و دقت مدیران شرکت‌های تولیدی در محل خود شرکت به جلوگیری از تخلفات و ارتقای وضعیت معیشتی شاغلان حوزه حمل و نقل کالا کمک می‌کند.

حق لطفی ضمن تشکر از همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شهرک کاسپین در اجرای طرح اظهار امیدواری کرد: با انجام حرکت‌های مشابه در سایر شهرک‌های صنعتی استان شاهد رشد چشمگیر در فرایند اجرای قوانین حوزه حمل و نقل باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار