مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین گفت: با توجه به قرارگیری تله سیژ قزوین در فضای باز کوهستانی و اعمال نظارت‌های سختگیرانه، هیچ جای نگرانی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در این مرکز رفاهی، تفریحی و گردشگری وجود ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 04 November 2020

هادی طاهرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  تله سی یژ و مجتمع تفریحی و ورزشی کامان قزوین پس از چهار سال تعطیلی در تابستان امسال موفق به دریافت تاییدیه استاندارد برای بهره برداری و فعالیت شد.

وی اضافه کرد: هم اینک به دلیل شیوع کرونا با محدودیت‌های در تبلیغات مواجه هستیم ولی علیرغم این محدودیت‌ها اقشار مختلف مردم روزهای جمعه و تعطیل در این مرکز تفریحی و گردشگری حضور می‌یابند که خوشبختانه هیچ جای نگرانی از نظر رعایت مسایل بهداشتی مقابله با کرونا ندارد.

وی اضافه کرد: همکاران ما در این مرکز، همه دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند و تمامی صندلی‌ها با نصف ظرفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکبار موقع رفت و یکبار موقع برگشت ضدعفونی می‌شوند.

طاهرخانی افزود: تابلوهای رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در سرتاسر مسیر تله سیژ نصب شده است و به تمامی مراجعه کنندگان نیز ماسک رایگان در ابتدای مسیر تحویل می‌شود.

این مسوول با اشاره به بازدید سرزده منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا استان از این مرکز، گفت: معاون استاندار در این بازدید، مجموعه کامان و زرشک و تله سیژ آن را یک ظرفیت ویژه برای گردشگری استان دانست و بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا تاکید کردند.

تله‌ سی یژ کامان و زرشک در ۱۵ کیلومتری شمال قزوین و در حاشیه جاده قزوین - رازمیان و ضلع شمال غربی راهدارخانه بهرام‌آباد و در منطقه نمونه گردشکری واقع شده و در سال ۹۳ نیز بهره‌برداری اولیه آن صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار