مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مهلت نام نویسی در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 04 November 2020

رضا گروسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۱۴ آذرماه در سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، اضافه کرد:  انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان در استان است.

این مسوول با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و واحدهای نمونه برگزار می‌شود، گفت: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهروری،اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری،افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگر و گروه کار نمونه است.

استان قزوین ۱۵۹ هزار کارگر بیمه شده اجباری و چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار