استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: در شرایط کنونی حمایت جدی از فعالیت های اقتصادی و رفع موانع تولید برای کمک به اشتغال مهمترین رسالت مدیران استان قزوین است.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 01 November 2020

هدایت الله جمالی پور در جلسه رفع موانع تولید که روز یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: اگر در کارگروه درست تصمیم بگیریم بخشی از مشکلات تولید حل می شود لذا با جدیت اعلام می کنیم که سیاست دولت حمایت از اقتصاد در همه عرصه هاست‌ تا تولید و اشتغال رونق بگیرد.

وی افزود: امروز امنیت و اشتغال و معیشت کشور در گرو حمایت از تولید است و هر چقدر تلاش کنیم تا تولید حمایت شود به ارتقای امنیت کشور کمک ‌کرده ایم. 

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز نباید بخشی فکر کنیم  و در این شرایط اگر به تولید و امنیت بی توجه باشیم آسیبش را می بینم.

جمالی پور گفت: برخی به ما انتقاد می کنند استاندار به اقتصاد توجه بیشتری دارد در حالی که اقتصاد به امنیت اقتدار و معیشت ما گره خورده و نمی توان به آن اهمیت نداد.

وی اضافه کرد: اگر  به اقتصاد اهمیت ندهیم دچار چالش های جدی می شویم و دشمن هم سو استفاده می کند به همین دلیل رهبری چند سالی است که شعار محوری را اقتصاد اعلام می کنند و برای ما باید مسیر راه باشد.

استاندار قزوین اظهارداشت: مدیران به حوزه اقتصاد و تولید باید رویکرد ملی داشته باشند زیرا اگر به معاش مردم توجه نشود به دین و باورهای مردم آسیب جدی وارد می شود و ما مسئول خواهیم بود.

جمالی پور گفت: امروز اقتصاد می تواند موجب اقتدار کشورها شود و سیاست را جهت دهی کند و بدون شک  پایه و اساس امنیت دین و فرهنگ و اجتماع است.

وی افزود: از مدیران ادارات و بانکها انتظار داریم که به حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید نگاه ملی داشته باشند و به سرمایه گذار اهمیت دهند و بدانند ۹۰ درصد سرمایه گذاران اهلیت دارند و منطقی نیست  آنها را در پیچ و خم اداری معطل کنیم و اجازه نداریم کاری کنیم که زمان اجرای طرح حتی یک روز  طولانی شود.

وی بیان کرد: وقتی امروز در اروپا در چند ساعت مجوز می دهند و رقابت لحظه ای است لذا مدیران نباید فرصتها را از دست بدهند و فرایندها را طولانی کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: نسل آینده، ما را اگر کوتاهی کنیم مواخذه خواهد کرد زیرا سرزمینی پر از ثروت داریم که باید درست مدیریت کنیم و باور داریم فقط ۲۰ درصد مشکلات خارجی است و ۸۰ درصد مربوط به نوع مدیریت و رویکرد و تصمیمات ما مدیران است.

جمالی پور گفت: امروز کشور به مدیران جهادی و مجاهد و توانمندی نیاز دارد که خدمتگزار مردم باشند و باید مراقب باشیم و نگذاریم کارافرین زمین بخورد.

image_2020_11_1-13_14_48_736_Utz

وی افزود: لازم است مشکلات ناشی از اجرا نشدن مصوبات کارگروه رفع موانع تولید شناسایی شود و اگر علت اجرا نشدن سیاست های غلط. مدیریت ضعیف و قوانین مزاحم است که سرمایه گذار را دچار چالش کرده برطرف کنیم.

وی گفت: نگاه سخت گیرانه و خشک و انعطاف ناپذیر به قوانین منطقی نیست و باید همه کمک‌کنیم شرایط تولید تسهیل شده و ر ونق  بگیرد زیرا امروز رسالت دینی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی ما حمایت از تولید است.

  استاندار گفت علت عدم اجرای مصوبات اعلام و گزارش شود باید به اصلاح روشها برسیم متاسفانه درصد تحقق کم است و اگر حتی  یک مصوبه اجرا نشده باید دلیل آن مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار