مدیر کل کمیته امداد استان قزوین
مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۹۱ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارند که از این تعداد، هفت مورد به صورت تخصصی در حوزه اشتغال و کارآفرینی خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 01 November 2020

مهرعلی حق گویان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس دستورالعمل کمیته امداد امام خمینی (ره) امسال تمامی استان‌ها باید در ۲ زمینه مشارکت‌های مردمی و اشتغال و کارآفرینی تمرکز کنند که برای اجرای آن، اقدامات مختلفی در استان قزوین انجام شده است.
وی افزود: کمیته امداد استان قزوین در راستای همین دستورالعمل، تصمیم به تخصصی کردن مراکز نیکوکاری کرده و اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.
این مسوول گفت: در حال حاضر مراکز نیکوکاری در حوزه‌های تخصصی مختلفی مانند دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، کانون وکلا، کارمندان،  آموزش و پرورش، اصناف و بازاریان و نیروهای مسلح فعالیت می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: مراکز زیادی در زمینه اشتغال و کارآفرینی در استان فعالیت می‌کنند که تنها به کمک‌های معیشتی اکتفا نکرده و برای مددجویان و نیازمندان اشتغالزایی هم می‌کنند که این اقدام بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.
حق گویان با بیان اینکه بسیاری از مددجویان با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور حتی با تسهیلات کمیته امداد هم نمی‌توانند اشتغال مناسبی را راه اندازی کنند، اظهار داشت: راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی باعث شده تا وضعیت کاریابی و اتصال نیازمندان و مددجویان به بازار کار تسهیل شود.
وی افزود: براساس نظارت‌ها و بررسی‌های انجام شده از مدیران واحدهای صنعتی که برای مددجویان اشتغالزایی کرده‌اند آنها را به عنوان افراد سازگار با محیط، دلسوز و زحمت کش معرفی می‌کنند که این مهم بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و باعث ایجاد اشتغال پایدار در کمیته امداد امام خمینی (ره) شده است.
هم اکنون ۶۰ هزار و ۱۷۱ مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار